Ik heb een Yo! met een "matching" (qua kleur) "95 Judy XC. Die vork geef ik natuurlijk niet direct op als er binnenin iets mis is. Nu was het geval dat wat "seals" (gewoon o-ringetjes) van mijn reeds Englund "converted" Judy aan vervanging toe waren. En wat doe je dan..............natuurlijk, je bestelt een compleet nieuwe kit in de USA ;D
Nee, was natuurlijk niet echt nodig. De lokale groothandel had me ook wel kunnen helpen met wat o-ringetjes. Maar ja, de dollar staat toch wel erg gunstig en Englund had al weer een wat nieuwer type. Vrijdag bestelt, dinsdag in huis en gemonteerd - super! Voelt echt supergoed aan. Heb er echter nog niet mee proefgereden, want mijn bracket ligt eruit; dit ter voorbereiding van een uiterst effectieve antiroestbehandeling die mijn Yo! binnenkort gaat krijgen. Hierover meer in het techniekforum.
Moraal van het verhaal is dat Englund een interessante optie is als je oude RockShox of Manitou perse wilt behouden.
http://www.ekosport.com/
Englund TotalAir
Moderator:Beheerders
Re:Englund TotalAir
pffffffffffff
ik dacht dat DeKerf"s erg ver ging, maar jij kan er ook wat van zeg
goed hoor!!!
Dusssss©
ik dacht dat DeKerf"s erg ver ging, maar jij kan er ook wat van zeg

goed hoor!!!
Dusssss©
Helemaal eens !!!! 98 RS Judy XC LT incl. Englund .......helemaal geweldig. zelfs voor 100 + kilo (na stoppen met roken
))
reg"s D2D

reg"s D2D
Ech nie een Manitou EFC natuurlijk met Mountainspeed springs ipv. de Elasto shish-kebab stack.