Englund TotalAir

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Elevation12,000
Englund TotalAir

Bericht door Elevation12,000 » do feb 03, 2005 1:48 am

Ik heb een Yo! met een "matching" (qua kleur) "95 Judy XC. Die vork geef ik natuurlijk niet direct op als er binnenin iets mis is. Nu was het geval dat wat "seals" (gewoon o-ringetjes) van mijn reeds Englund "converted" Judy aan vervanging toe waren. En wat doe je dan..............natuurlijk, je bestelt een compleet nieuwe kit in de USA ;D

Nee, was natuurlijk niet echt nodig. De lokale groothandel had me ook wel kunnen helpen met wat o-ringetjes. Maar ja, de dollar staat toch wel erg gunstig en Englund had al weer een wat nieuwer type. Vrijdag bestelt, dinsdag in huis en gemonteerd - super! Voelt echt supergoed aan. Heb er echter nog niet mee proefgereden, want mijn bracket ligt eruit; dit ter voorbereiding van een uiterst effectieve antiroestbehandeling die mijn Yo! binnenkort gaat krijgen. Hierover meer in het techniekforum.

Moraal van het verhaal is dat Englund een interessante optie is als je oude RockShox of Manitou perse wilt behouden.

http://www.ekosport.com/

BOSS
Contacteer:

Re:Englund TotalAir

Bericht door BOSS » do feb 03, 2005 5:35 pm

pffffffffffff

ik dacht dat DeKerf"s erg ver ging, maar jij kan er ook wat van zeg ;)

goed hoor!!!

Dusssss©

Dust2Dust

Bericht door Dust2Dust » vr feb 11, 2005 1:16 pm

Helemaal eens !!!! 98 RS Judy XC LT incl. Englund .......helemaal geweldig. zelfs voor 100 + kilo (na stoppen met roken :o))

reg"s D2D

M@lphy

Bericht door M@lphy » vr feb 11, 2005 3:55 pm

Ech nie een Manitou EFC natuurlijk met Mountainspeed springs ipv. de Elasto shish-kebab stack.

Plaats reactie