hoi,
ik heb een vraagje:
Ik ga egmond pier egmond rijden (strandrace) maar ik heb enkel nog geen idee wat voor soort banden ik het beste kan nemen hiervoor en op wat voor druk ik deze moet zetten.
wie kan mij helpen
???
banden voor op het strand
Moderator:Beheerders
Re:banden voor op het strand
Schwalbe Big Apple/Super Moto, worked for me. Denk niet dat je een betere strandband kan vinden dan deze, grote voordeel met de (bij de strand-toerders nog wel populaire) groene Vredestein B-each banden is dat ze op het asfalt nog bestuurbaar zijn, en een stuk beter rijden op de minder berijdbare stukken (mooi gezegd!).
2.35 Schwalbe Fast Fred heeft mij ook al heel wat keer door het zand geholpen (lage bandenspanning!), misschien een ideetje?
Ik heb hier nog een setje Groene Vredestein B-each banden liggen, 2.35, niet vouwbaar.
Geen profiel erop dus speciaal voor het strand, op de weg iets minder idd, maar dan is een super moto ook ineens niet meer zo super hoor.
voor € 15,- mag je ze komen ophalen in Alkmaar, opsturen word wel erg duur voor je vrees ik aangezien ze niet vouwbaar zijn.
dusssss©
EDIT; BANDEN ZIJN VERKOCHT
Geen profiel erop dus speciaal voor het strand, op de weg iets minder idd, maar dan is een super moto ook ineens niet meer zo super hoor.
voor € 15,- mag je ze komen ophalen in Alkmaar, opsturen word wel erg duur voor je vrees ik aangezien ze niet vouwbaar zijn.
dusssss©
EDIT; BANDEN ZIJN VERKOCHT