Dh banden

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
-=Full-throttle=-
Contacteer:
Dh banden

Bericht door -=Full-throttle=- » do okt 28, 2004 1:12 pm

243 racing tires
Heeft iemand hier al ervaring mee?

Afbeelding

DESL

Re:Dh banden

Bericht door DESL » ma nov 08, 2004 7:09 pm

Nee maar wel met "Schwalbe All Mighty" op het voor wiel (de gooey compound variant), achter de gewone
deze setup is getuned door de dude van de bike shop Bad Willbad. En uiteraard meteen getest
op de baan (erg chill was dat ik ze eerst mocht testen op mijn Ghost, of ik ze nu nam of nie).
En waarempel met maar 1,9 bar voor en 1,8 achter goede controle in bochten, en grip op wortels,
reed deze combi over alles heen.
om een lang verhaal kort te maken, een aanrader dus.
I"m out, peace.

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di nov 09, 2004 9:45 am

GhOsT RiDeR schreef:
Nee maar wel met "Schwalbe All Mighty" op het voor wiel (de gooey compound variant), achter de gewone
deze setup is getuned door de dude van de bike shop Bad Willbad. En uiteraard meteen getest
op de baan (erg chill was dat ik ze eerst mocht testen op mijn Ghost, of ik ze nu nam of nie).
En waarempel met maar 1,9 bar voor en 1,8 achter goede controle in bochten, en grip op wortels,
reed deze combi over alles heen.
om een lang verhaal kort te maken, een aanrader dus.
I"m out, peace.

heb ze ook mogen "testen"
gooy gluey voor en achter.
ik vind m vooraan echt niks. Ondersturen en vaag. Die heb ik er ne 3 runs terug af gedaan
achteraan is t beter maar ik vind dat hij heel bruusk uitbreekt. Nix gecontrooleerd, nix waarschuwing da je aan t eind vanje grip zit.
Maar hij rolt wel snel.

die 243 lijkt op een oude Tioga fat 66. ziet eruit dat ie vrij goeie grip heeft om te remmen, maar traag rollen. lijkt wel da je er heel schuin mee kan voor ie grip lost.
maar das puur op t zicht.

........pervert

Bericht door ........pervert » di nov 09, 2004 1:00 pm

tis een standaard taiwan band die onder diverse namen op de markt is, het is geen slechte band maar ook zeker geen super band, gewoon michelin comp 16 en comp 24 nemen klaar.......

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » di nov 09, 2004 5:37 pm

........pervert schreef:
tis een standaard taiwan band die onder diverse namen op de markt is, het is geen slechte band maar ook zeker geen super band, gewoon michelin comp 16 en comp 24 nemen klaar.......

yup of Maxxis High Rollers

Animine

Bericht door Animine » wo nov 10, 2004 1:09 pm

Heb jaren op HighRollers gereden, in het begin op de hardere compounds (60a en 50a), nadien op de super tacky versies, zalig qua grip! Nieuwe wielenset zal Michelin op komen ;D

Grtz
Animine

Plaats reactie