Hoi ff advies..........heb 3 weken geleden nieuwe bracket gekregen (speling op de oude) was gratis bij een "gratis" service beurtje (maat van me kocht daar een nieuwe bike)...........helaas na 3 x door overstroomt zuid limland (vijlen/gulpen) te biken..........bracket stuk (speling van hier tot tokio)..........ikke trug..........krijg gewoon een nieuwe..........gisteren biken in local forest............sqeeck sqeeck..........tering irritant geluidje uit die bracket ????????
Hoe los ik dit op !!!!!! (teflon ???)
Bottom Bracked sqeeeeeckkk
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:Bottom Bracked sqeeeeeckkk
merk en type??
Heb je hem wel gemonteerd met genoeg vet, en anders gewoon opnieuw monteren met nieuw vet.
JJ schreef:
merk en type??
Cannondale ? ;D Da"s de reden dat de mijne om het half jaar een beurt krijgt . . . Om het terugkeren van het piepje voor te zijn

SORRY VOOR DE BEPERKTE INFO !!!!!!!!!
merk bike is GT zaskar uit 2000, bracket is SHIMANO UN40 geschikt voor bijna alle crancksets......vet genoeg !!!!!!!!
merk bike is GT zaskar uit 2000, bracket is SHIMANO UN40 geschikt voor bijna alle crancksets......vet genoeg !!!!!!!!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Hmm, daarom kreeg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe.
Ik zou terug gaan en tegen iets bijbetaling om een duurdere versie vragen, bv. een UN72/73.
Is iets beter afgedicht enzo, en aangezien je een all whether biker bent is dat voor een trapas geen overbodige luxe..
Ik zou terug gaan en tegen iets bijbetaling om een duurdere versie vragen, bv. een UN72/73.
Is iets beter afgedicht enzo, en aangezien je een all whether biker bent is dat voor een trapas geen overbodige luxe..