Hallo,
Ik rij op dit moment op IRC Notos XC 2.1 en die bevallen mij in principe goed. Voor mijn gevoel zijn ze redelijk snel en hebben ook redelijk wat grip voor de lastige stukken.
Echter, ze zijn aan vervanging toe en ze zijn dus niet meer te krijgen.
Kan iemand mij een goede vervanging adviseren. Ik ga er binnenkort de offroad triatlon op Ameland mee fietsen en ik zoek dus in ieder geval een band die lekker snel is. Ik heb al het advies gekregen om het eens met Racing Ralph"s of Fast Fred"s te proberen, maar ik vraag me af of dat wel een goede keus is.
Alle advies is welkom.
Mvrg,
Ronald
Vervanging buitenband IRC Notos XC 2.1 door ....?
Moderator:Beheerders
Re:Vervanging buitenband IRC Notos XC 2.1 door ....?
Racing ralph"s zijn ook geweldig, maar wat ook het overwegen waard is, is Continental Explorer Pro. Niet teveel rubber erop, lekker snel bandje met veul grip!!
-
Heb zelf ook met die Conti"s gereden, maar ik vindt little albert fijner rijden. (meer grip)
off road op Ameland???
Dat riekt naar veul zand en nog es veul zand
Dan zou ik alijd voor de Fast Fred 2.35 gaan, zodra het wat droger wordt rij ik daar de hele zomer mee door totdat de herfst weer begint. Loopt lekker licht, op 2 bar nog behoorlijk grip en ideaal op zanderige ondergrond.
dussssss©
Dat riekt naar veul zand en nog es veul zand
Dan zou ik alijd voor de Fast Fred 2.35 gaan, zodra het wat droger wordt rij ik daar de hele zomer mee door totdat de herfst weer begint. Loopt lekker licht, op 2 bar nog behoorlijk grip en ideaal op zanderige ondergrond.
dussssss©
En hoe kom je erbij dat de Notos XC niet meer te krijgen is? Hij staat gewoon nog steeds op de site van IRC. Dus gewoon effe bestellen ...
Ook heel erg over te spreken, Hutchinson mosquito, slijt achteraan alleen vrij snel als je ook wel eens op de baan rijdt, is nogal zachte rubber, voor de rest zijn die voor heel het jaar goed