en wat wegen ze en zijn ze sterk ? ik wil wa gewicht afhalen van men voorkant

Moderator:Beheerders
Verlof was supercool, 3 fietsen kapot, 2 mensen kapot, voor de rest alles ok ;Dbansheebeest schreef: ja ik zoek idd de gele bruno , om men voorkant wa te verlichte , er zit een dj2 onder en het weegt net iets teveel. nu denkte waarom een andere vork ? wel 3 weke trug is mijn rechterpoot van mijn shiver eruit gevallen , alle olie eruit en ze wilt er ok nimeer trug in , en om 2maanden niet rijden te voorkomen heb ek het zo opgelost , en dan zie ik wel wat ik me de shiver doe , wss verkopen als wa er aan is garantie is of ni teveel kostaangezien jullie ook geen vorke op stock hadden leek me dit de beste oplossing om een depressie te voorkomen
lolz , en vwa zou da be mij ni lang leven ? ik rijd toch clean :d
amuseer je nog in je verlof eh![]()
bansheebeest schreef:
lolz toch ni zelf weer gevalle zeker ? of erger nog , de firebeast stuk :d lol grapke eh dude![]()
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhopsik krijg em amper van de grond :p
en ja ik rijd clean :d tis ni omdak dernet ne snakebite rij op een trap en dak da me een air+ doe op 4 bar dak ni clean rijd eh da ligt aant materiaal![]()
mwuaha bruno wilt snel benede zijn *doet zen hoofd achteruit en lacht *
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhopsik krijg em amper van de grond , en kdacht da vanvoor 300 gram wel uitmaakte , want een dt weegt 840 en de lichte xtreme mavic weegt 540 , dus ff checke wa een deemax weegt
vooraan maakt de velg ni veel uit , achteraan wil ik een dt hebben want da staat na 3 maande nog steeds recht en kheb ma 1 losse spaak gehad , nog altijd men zelfde spanning as toen ek ze in elkaar had gezet , dus tis wel een goei velg om achteraan te zette
vooraan in combinatie me een dj weegt het iets teveel eilijk , me die qr20 enzo
![]()
bansheebeest schreef:
de vraag is dan enkel wat ek me dit wiel doebijhoude of verkopen is de vraag, tijd zal het antwoord uitwijzen
![]()
ik was ook naar en ex721 aan het kijken , dan kan ek gewoon alles houde en enkel ff de velg overzettenze weegt maar 590 gram en ik denk da da voor een voorwiel wel houd
kzit weer in een moeilijke levenskeuze ze
![]()
lolz eneuhm oe is da gebeurd ?een doubletrack is bij mijn wete toch de sterkste velg ooit gemaakt ?