Re:deemax

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
deemax

Bericht door Gast » za jul 31, 2004 6:35 pm

kunt ge dit jaar gele deemax mavic velge kope ? ni tubeless :)
en wat wegen ze en zijn ze sterk ? ik wil wa gewicht afhalen van men voorkant :)

Bruno

Bericht door Bruno » zo aug 01, 2004 8:24 pm

Ge komt wa te laat vrees ik, hebben ze al 2 jaar ni meer.
Mss als ge goe zoekt en me wa geluk da ge er hier of daar nog vindt
over de stevigheid weet ik niks, de nieuwe vallen goe mee, naar verluidt waren de oude wel steviger maar daar kan ik mij ni over uitspreken.
Als achterwiel zou ik de nieuwe zeker ni aan u aanraden, vrees da da bij u ni lang ga leven.
Nieuwe zijn tubeless maar ge kunt er ook gewone banden en binnenband op gebruiken, volgend jaar zouden er naast de zilveren ook terug gele verkrijgbaar zijn (wel zelfde UST model als de zilveren)

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma aug 02, 2004 8:35 am

2005 zou misschien terug geel zijn, en tubeless...

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma aug 02, 2004 8:51 am

Terug naar Mavic Geil bedoelie! 8)

Maare gaat het om compl. wielen of enkel velgen???

Anders.:
Of XM321 (Crossmountain!)
Afbeelding

Of EX729 (DH!)
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » di aug 03, 2004 6:43 pm

ja ik zoek idd de gele bruno , om men voorkant wa te verlichte , er zit een dj2 onder en het weegt net iets teveel. nu denkte waarom een andere vork ? wel 3 weke trug is mijn rechterpoot van mijn shiver eruit gevallen , alle olie eruit en ze wilt er ok nimeer trug in , en om 2maanden niet rijden te voorkomen heb ek het zo opgelost , en dan zie ik wel wat ik me de shiver doe , wss verkopen als wa er aan is garantie is of ni teveel kost :) aangezien jullie ook geen vorke op stock hadden leek me dit de beste oplossing om een depressie te voorkomen :)
lolz , en vwa zou da be mij ni lang leven ? ik rijd toch clean :d
amuseer je nog in je verlof eh :)

Bruno

Bericht door Bruno » wo aug 04, 2004 12:54 pm

bansheebeest schreef: ja ik zoek idd de gele bruno , om men voorkant wa te verlichte , er zit een dj2 onder en het weegt net iets teveel. nu denkte waarom een andere vork ? wel 3 weke trug is mijn rechterpoot van mijn shiver eruit gevallen , alle olie eruit en ze wilt er ok nimeer trug in , en om 2maanden niet rijden te voorkomen heb ek het zo opgelost , en dan zie ik wel wat ik me de shiver doe , wss verkopen als wa er aan is garantie is of ni teveel kost :) aangezien jullie ook geen vorke op stock hadden leek me dit de beste oplossing om een depressie te voorkomen :)
lolz , en vwa zou da be mij ni lang leven ? ik rijd toch clean :d
amuseer je nog in je verlof eh :)
Verlof was supercool, 3 fietsen kapot, 2 mensen kapot, voor de rest alles ok ;D
jij clean rijden ??? ::)
Kan je wel zeggen dat lichte wielen heeeeeeel veel doet, voelt enorm verschil, zowel in rollen als wendbaarheid en springen,... (+ rijd ik vooraan ook tubeless, weeral enkele 100"en g uitgespaard)
ik rij nu met deemaxen en verschil is enorm, nu nog een 888 ipv monster (scheelt ook weer 2.5kg) erin en dan kan ik nog sneller naar beneden :D

Gast

Bericht door Gast » wo aug 04, 2004 6:54 pm

lolz toch ni zelf weer gevalle zeker ? of erger nog , de firebeast stuk :d lol grapke eh dude ;)
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhops :) ik krijg em amper van de grond :p
en ja ik rijd clean :d tis ni omdak dernet ne snakebite rij op een trap en dak da me een air+ doe op 4 bar dak ni clean rijd eh da ligt aant materiaal :)
mwuaha bruno wilt snel benede zijn *doet zen hoofd achteruit en lacht *
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhops :) ik krijg em amper van de grond , en kdacht da vanvoor 300 gram wel uitmaakte , want een dt weegt 840 en de lichte xtreme mavic weegt 540 , dus ff checke wa een deemax weegt :) vooraan maakt de velg ni veel uit , achteraan wil ik een dt hebben want da staat na 3 maande nog steeds recht en kheb ma 1 losse spaak gehad , nog altijd men zelfde spanning as toen ek ze in elkaar had gezet , dus tis wel een goei velg om achteraan te zette :) vooraan in combinatie me een dj weegt het iets teveel eilijk , me die qr20 enzo :)

Bruno

Bericht door Bruno » do aug 05, 2004 1:29 pm

Dan kan je toch een afzonderlijk deemax voorwiel kopen! want ze worden apart verkocht en ni per set
is echt licht :o leek eerst of ik een lege doos vast had
o ja, in morzine heb voor de eerste maal een double track zien sneuvelen ;D
dus toch ni onverwoestbaar

Gast

Bericht door Gast » do aug 05, 2004 7:18 pm

de vraag is dan enkel wat ek me dit wiel doe :) bijhoude of verkopen is de vraag, tijd zal het antwoord uitwijzen :)
ik was ook naar en ex721 aan het kijken , dan kan ek gewoon alles houde en enkel ff de velg overzetten :) ze weegt maar 590 gram en ik denk da da voor een voorwiel wel houd :) kzit weer in een moeilijke levenskeuze ze :(
lolz eneuhm oe is da gebeurd ? :) een doubletrack is bij mijn wete toch de sterkste velg ooit gemaakt ?

Luc

Bericht door Luc » do aug 05, 2004 8:20 pm

bansheebeest schreef:
lolz toch ni zelf weer gevalle zeker ? of erger nog , de firebeast stuk :d lol grapke eh dude ;)
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhops :) ik krijg em amper van de grond :p
en ja ik rijd clean :d tis ni omdak dernet ne snakebite rij op een trap en dak da me een air+ doe op 4 bar dak ni clean rijd eh da ligt aant materiaal :)
mwuaha bruno wilt snel benede zijn *doet zen hoofd achteruit en lacht *
ik doe het idd om te springe zoas bunnyhops :) ik krijg em amper van de grond , en kdacht da vanvoor 300 gram wel uitmaakte , want een dt weegt 840 en de lichte xtreme mavic weegt 540 , dus ff checke wa een deemax weegt :) vooraan maakt de velg ni veel uit , achteraan wil ik een dt hebben want da staat na 3 maande nog steeds recht en kheb ma 1 losse spaak gehad , nog altijd men zelfde spanning as toen ek ze in elkaar had gezet , dus tis wel een goei velg om achteraan te zette :) vooraan in combinatie me een dj weegt het iets teveel eilijk , me die qr20 enzo :)

[
bansheebeest schreef:
de vraag is dan enkel wat ek me dit wiel doe :) bijhoude of verkopen is de vraag, tijd zal het antwoord uitwijzen :)
ik was ook naar en ex721 aan het kijken , dan kan ek gewoon alles houde en enkel ff de velg overzetten :) ze weegt maar 590 gram en ik denk da da voor een voorwiel wel houd :) kzit weer in een moeilijke levenskeuze ze :(
lolz eneuhm oe is da gebeurd ? :) een doubletrack is bij mijn wete toch de sterkste velg ooit gemaakt ?

Beetje smiley-junkie precies? You get off on smilies?

rene

Bericht door rene » do aug 05, 2004 8:22 pm

Luc schreef:
Beetje smiley-junkie precies? You get off on smilies?

Dat leidt een beetje af van z"n nederlands. (als je "t zo wil" noemen)

Gast

Bericht door Gast » vr aug 06, 2004 10:28 pm

ja, luc heeft volledig gelijk..

TwoFourToy

Bericht door TwoFourToy » do aug 12, 2004 1:08 am

achja weeral een probleem da al is opgelost we gaan in samespraak met bruno toch maar voor de single tracks gaan
wa eigelijk best wel slim gezien was van bruno.
achja bruno ik zie u vrijdag..moogd ge u amusere met mijnen toy ;D

Plaats reactie