Ervaring met Syntace VRO System???
Moderator:Beheerders
Wie heeft er ervaring met het Syntace VRO system???
Ik wil een setje monteren op mijn Storck Adrenalin Race frame maar twijfel tussen dit systeem en een Syntace F99 met wat carbon spacers.
Iemand iets wat op advies lijkt???
Ik wil een setje monteren op mijn Storck Adrenalin Race frame maar twijfel tussen dit systeem en een Syntace F99 met wat carbon spacers.
Iemand iets wat op advies lijkt???
Re:Ervaring met Syntace VRO System???
Ervaring heb ik er niet mee, maar ik heb er nooit iets in gezien. Zeg nu zelf, ga je echt om de haverklap de positie van je stuur veranderen? Als je weet hoe je wil zitten, weet je ook welke stuurpen en eventueel hoeveel spacers je nodig hebt.
Aan je keuze voor de Syntace F99 ben je blijkbaar bezig aan een lichtgewicht projektje?
Aan je keuze voor de Syntace F99 ben je blijkbaar bezig aan een lichtgewicht projektje?
Dat ik interesse heb in een Syntace VRO system komt ook voort uit de wetenschap dat ik aan enkel een stuurpen met 6 graden hoek te weinig zal zijn.
De iets verhoogde zitpositie van het VRO systeem spreekt me daarom wel aan.
Het scheelt zo"n 38mm geloof ik met een standaard stuurpen.
het gaat mij dus niet om het kunnen verstellen maar meer om de iets verhoogde positie.
Op mijn andere bike, een Cube Airwing Blackline met lichtgewicht crooscountry opbouw heb ik een 15 graden Thomson pen.
Deze bevalt prima, maar op mijn nieuwe Storck projectje wil ik een andere stuurpen dan een Thomson.
De iets verhoogde zitpositie van het VRO systeem spreekt me daarom wel aan.
Het scheelt zo"n 38mm geloof ik met een standaard stuurpen.
het gaat mij dus niet om het kunnen verstellen maar meer om de iets verhoogde positie.
Op mijn andere bike, een Cube Airwing Blackline met lichtgewicht crooscountry opbouw heb ik een 15 graden Thomson pen.
Deze bevalt prima, maar op mijn nieuwe Storck projectje wil ik een andere stuurpen dan een Thomson.
En al eens gedacht aan een riser bar? Van Easton bvb. als je lichtgewicht wil blijven.
Geen optie, ik wil met barends blijven rijden en ben niet zo"n nerd die barends monteerd op een riserbar

Ik rij nu met een syntace F99 stuurpen met een answer hyperlite stuur , rijd goed , is stijf en supppperlicht.
Kvind zo een VRO systeem er toch niet uitzien. Zo een syteem voor op huurfietsen te plaatsen. Dan kan je toch beter een hoop spacers ertussenvlammen.
Kvind zo een VRO systeem er toch niet uitzien. Zo een syteem voor op huurfietsen te plaatsen. Dan kan je toch beter een hoop spacers ertussenvlammen.
Ik heb zojuist toch maar een 105mm Syntace F99 besteld(met Ti boltkit) met een Syntace Duraflite Superbend carbon stuur en 35mm aan carbon spacers.
Lekker licht en waarschijnlijk ook wel voldoende om lekker te kunnen rijden!
Scheelt ook nog een een slordige 120gram tov een VRO system!
Lekker licht en waarschijnlijk ook wel voldoende om lekker te kunnen rijden!
Scheelt ook nog een een slordige 120gram tov een VRO system!
Dat schopt kont. Mooi setje en i.m.h.o. mooier dan VRO waar je eigenlijk niks aan hebt. Alleen die Titanium boutjes zal ik niet zo snel doen.

Bij Syntace ben ik niet zo huiverig voor titanium boutjes
Ze bieden ze zelf als optie aan en ook met titanium boutjes is de stuurpen nog VR3 goedgekeurd.
Ik heb dus wel het gevoel dat het weinig kwaad kan

Ze bieden ze zelf als optie aan en ook met titanium boutjes is de stuurpen nog VR3 goedgekeurd.
Ik heb dus wel het gevoel dat het weinig kwaad kan