shiver sc 2004
Moderator:Beheerders
mijn shiver 2004 kraakt in de linker poot, namelijk zoals altijd de kroon (weeeeeral) jullie gaan zeggen : vinnie leer rijden , wel kben er vollop mee bezeg , ma kword wel gek van dat getik. iemand een idee wa er aan te doen is ? opsture en late vastzette ? kheb btw ok geen zin om 2 maande zonder vork te ziten en veel geld te dokke zonder resultaat (zoals bij de 1ste vork die ek opstuurde

Re:shiver sc 2004
altijd zien dat ge een reserve vork liggen hebt e, en dan opsturen e
Ik heb dat kraken ook een tijd gehad. Het bleek uiteindelijk de as te zijn! Nooit gedacht dat daar het geluid vandaan kwam, maar het was wel zo. Ik heb de as met grafietpasta ingesmeerd en weer gemonteerd, nu heb ik er nooit meer last van. Vet zal het ook wel doen lijkt me. Het is het proberen waard, opsturen is ook zo prijzig als ze niets kunnen vinden...
Michael
Michael
Bij Vinnie is het wel degelijk de kroon die kraakt, ni veel aan te doen maar wa wilt ge nu, als ge drops van 2 meter to flat neemt dat uw vork zo hard bottomt dat ze nog 20cm veerweg tekort komt, ja Vinnie, ge moet de mensen hier wel ALLES vertellen he ;D
mama zei me ooit , vincent men jongen er zijn momenten in je leven dat je moet zwijgen , wel bruno dit was er zo 1 van
lol
jamajama das offtopic btw
kzalt u morge wel vrage , ja bruno ik kom weeral naar je toe :p
kheb nog spulle nodig voor men hardrockske zoals een zadel
toelel*oe

jamajama das offtopic btw

kzalt u morge wel vrage , ja bruno ik kom weeral naar je toe :p
kheb nog spulle nodig voor men hardrockske zoals een zadel

toelel*oe