Saint derailleur?
Moderator:Beheerders
Mijn xtr achterder. is aan vervanging toe en was eens wat aan het rond kijken voor een nieuwe. Nu was mijn oog gevallen op een saint.
Mijn vraag is nu zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en weten of je die dingen ook op een normale der.hanger kunt monteren?
En werken ze dan nog even goed?
Mijn vraag is nu zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben en weten of je die dingen ook op een normale der.hanger kunt monteren?
En werken ze dan nog even goed?
Re:Saint derailleur?
ze zijn ook te krijgen voor een normale derr. hanger idd, maar tsjah, neem aan dat ze wel goed zijn maar tis wel voor downhill en freeride he... weet niet of je dat nu ook doet ;D ;D
Ninko
Ninko
Voor zover ik weet is de Saint derailleur enkel te krijgen voor montage op de naafas. ???
Tis wel degelijk voor DH gebruik....
Luc schreef:
Voor zover ik weet is de Saint derailleur enkel te krijgen voor montage op de naafas. ???
idd
anders heet hij namelijk XTR...
Er zijn ondertussen wel 1 of 2 naven verkrijgbaar die compatibel zijn, DT is er eentje van. Je bent dus niet meer exclusief gebonden aan een Saint achternaaf.
Als ge ff w8 op die newe freeride groep dat is wel met normale bevestig in hone ofzo heet dat

Voor zover ik weet is de Hone achterder. enkel te krijgen met bevestiging op de achternaaf.
@ XXL: als het enkel voor puur DH gebruik is, kan ik je volgende setup ten zeerste aanbevelen: een 12-23 race cassette en een race achterder. Ik rij nu zelf met zulk een cassette en een Ultegra achterder. op m"n Foes Mono en het werkt geweldig.
@ XXL: als het enkel voor puur DH gebruik is, kan ik je volgende setup ten zeerste aanbevelen: een 12-23 race cassette en een race achterder. Ik rij nu zelf met zulk een cassette en een Ultegra achterder. op m"n Foes Mono en het werkt geweldig.