Re:isis cranks

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
isis cranks

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 9:57 am

truvatis dh hussefelt crank zen die voer 1 blad of lak de meeste onder de dh verkocht worde gwn nen tripple me 1 blad oepgezet ? want da zoeke we NIET , kwil een sterke isis crank wordak ma 1 blad kan op zette (oek ginnen double me bash gwn 1 blad :p) iemand suggesties ?

Animine

Bericht door Animine » zo mei 09, 2004 10:07 am

RF Evolve DH
Truvativ Holzfeller DH
Truvativ Hussefelt DH

Allemaal isis, heb met de RF Evolve een tijd gereden, beviel me niet, cranks kwamen elke keer los van de bb, zelfs na vanalles geprobeerd te hebben om ze vast te krijgen. Ik rijd nu bijna een jaar op Truvativ Hussefelt DH 165mm cranks in combinatie met Truvativ Gigapipe DH bb, bevalt prima, nog geen enkele keer losgekomen. Quality stuff!!

Greetz,
Animine

Gast

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 10:12 am

bansheebeest schreef: iemand suggesties ?
Ja, leer fatsoenlijk ABN te schrijven.

Gast

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 10:15 am

ik zen van anwterpe en ik klap zo , so it shall be written zo it shall be done

Gast

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 10:25 am

Ok maar sta dan niet raar te kijken als de helft hier nieteens de moeite neemt om je post te lezen.
Veel plezier hier verder.

BLRacing

Bericht door BLRacing » zo mei 09, 2004 8:33 pm

Ga eerst eens normaal nederlands schrijven man. Loop hier het forum toch niet zo te verpesten met dat onzin dialect :? triest.

Gast

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 8:35 pm

*zucht* voor allen die geen antwerps kunnen lezen , of het vertikken zal ik mooi beschaald typen maar dan nu genoeg over het dialect aub :)

Ronald McD

Bericht door Ronald McD » zo mei 09, 2004 9:22 pm

Ik rij zelf met Truvativ Hussefelt 170mm crancks op m"n P.3 icm een Truvativ chainguide, bevalt uiterst prima :)

Gast

Bericht door Gast » zo mei 09, 2004 9:25 pm

mag ik vragen hoelang uw trapas is en hoe groot je tandblad ? ik zou er 36t opzetten in combinatie met een trapas van 118mm.

Rinse Appelstroop
Contacteer:

Bericht door Rinse Appelstroop » vr mei 14, 2004 9:25 pm

Ik rij ook met een specialized P.3, met truvativ Hussefelt cranks en een Roox Chaindog-rollercoaster combi. Dit in combinatie met een 118mm as. De cranks zijn in 3 rings en single ring versie te krijgen. ik rij met de single ring versie rond. Voor mijn oude (truvativ) chainguide had ik een 113mm as nodig en voor deze roox dus een 118mm as.

grtz Rinse

Plaats reactie