Dropoff triple houden of een SC kopen???
Moderator:Beheerders
Ik vind de Marzocchi dropoff triple (155 mm) te zwaar en te lomp voor het polyvalente rijden wat ik doe met mijn Kona stinky 2004 .
Ik rijd street/ freeride / moet er ook mee naar school en naar werk (das ong 13 km heen en 13 km terug) en de keren dat ik DH rijd ( bijna nooit) kan ik dat ook met een single crown vork doen.
Ik ben er nog niet helemaal uit want mss moet ik gewoon wennen aan die dubbele kroon .
Maar als ik hem verkoop welke voorvork lijkt jullie een goed idee?
Ik twijfel tussen de Marzocchi Z150 maar sommige mensen zeggen dat die niet sterk genoeg is.Of een Manitou Sherman Flick die is wel lekker stevig maar heeft 130 mm veerweg !
Wat vinden jullie het beste ? DC vork houden en niet zeiken , SC vork kopen zo ja een Sherman . Marzo Z150 of iets anders ?
AUB geef mij jullie ongezouten mening! greetz hugo
Ik rijd street/ freeride / moet er ook mee naar school en naar werk (das ong 13 km heen en 13 km terug) en de keren dat ik DH rijd ( bijna nooit) kan ik dat ook met een single crown vork doen.
Ik ben er nog niet helemaal uit want mss moet ik gewoon wennen aan die dubbele kroon .
Maar als ik hem verkoop welke voorvork lijkt jullie een goed idee?
Ik twijfel tussen de Marzocchi Z150 maar sommige mensen zeggen dat die niet sterk genoeg is.Of een Manitou Sherman Flick die is wel lekker stevig maar heeft 130 mm veerweg !
Wat vinden jullie het beste ? DC vork houden en niet zeiken , SC vork kopen zo ja een Sherman . Marzo Z150 of iets anders ?
Re:Dropoff triple houden of een SC kopen???
DC vork houden en niet zeiken :P
En je gaat hier toch niet mee naar school en werk fietsen..? koop ergens een 2e hands "caferacer" voor een paar tientjes en klaar..
En je gaat hier toch niet mee naar school en werk fietsen..? koop ergens een 2e hands "caferacer" voor een paar tientjes en klaar..
- cHoc
met die fiets naar school? dan kun je hem net zo goed niet op slot zetten. das vragen om problemen....
wen eerst maar eens aan die vork, wisselen kan altijd nog.
en je merkt, vooral met urban, niet zo heel snel dat je voorkant zwaarder is.
wen eerst maar eens aan die vork, wisselen kan altijd nog.
en je merkt, vooral met urban, niet zo heel snel dat je voorkant zwaarder is.
koop een hardtail en hou deze voor DH
iemand anders nog een idee ??
Gewoon houden of verkopen?? vertel het me ff!!
Gewoon houden of verkopen?? vertel het me ff!!
hugo smink schreef:
Mijn ongezouten mening?
Ben jij helemaal van de ratten besnuffeld om zo"n fiets voor school en werk doeleinden te gebruiken??
om weer even het werk en school verkeer incindent uit de wereld te helpen!
Ik kan hem prima veilig opslot zetten.Op school staat hij in het kantoor van de congierge en op werk staat hij veilig binnen dus das allemaal geregeld.
Nu weer even over het DC SC probleem discusieren !!
Ik kan hem prima veilig opslot zetten.Op school staat hij in het kantoor van de congierge en op werk staat hij veilig binnen dus das allemaal geregeld.
Nu weer even over het DC SC probleem discusieren !!
Is het de bedoeling om gans het forum vol te zaaien met je vork-probleem?
idd 1 topic is genoeg hugo...