Mavic Crossmax
Moderator:Beheerders
Wie kan mij vertellen wat er in de loop der jaren veranderd is aan de Mavic Crossmax wielen, en wat de zwakke kanten waren van sommige versies/ waar op te letten bij aankoop van een oudere 2e hands set.
Re:Mavic Crossmax
Heeeeyz
bij crossmax is eik het materiaal wat de grote veranderingen bracht.
Net als de spaken, materiaal velg enz......
Ga A.U.B geen crossmax kopen, na 2 a 3jaar flink rijden hebben ze het beste gehad...
Ga eens kijken naar Chris King of Tune naven, met sapim spaken en mavic 717 of 819 velg. Daar kan die crossmax niet tegenop. Bij crossmaxen zit geen 10 jaar garantie..... dus
Mare succezz enne als je iets wilt weten. Ik heb nog een setje Chris King"s Iso staan (disc) met 618 velg dus ook voor velg rem... (NOT FOR SALE) :-*
greeetzzz BlackBox
bij crossmax is eik het materiaal wat de grote veranderingen bracht.
Net als de spaken, materiaal velg enz......
Ga A.U.B geen crossmax kopen, na 2 a 3jaar flink rijden hebben ze het beste gehad...
Ga eens kijken naar Chris King of Tune naven, met sapim spaken en mavic 717 of 819 velg. Daar kan die crossmax niet tegenop. Bij crossmaxen zit geen 10 jaar garantie..... dus
Mare succezz enne als je iets wilt weten. Ik heb nog een setje Chris King"s Iso staan (disc) met 618 velg dus ook voor velg rem... (NOT FOR SALE) :-*
greeetzzz BlackBox