Re:Rock Shox 2005, al iets gezien
Moderator:Beheerders
Spionen geef eens wat prijs..
Ze schijnen een soort blow-off valve te hebben op de lock-out. Beetje van Fox afgekeken lijkt me.
thread op MTBR
thread op MTBR
red pill?
-
...zorg dat je bij een fietsenfabrikant te werken komt, die hebben alles al zwart op wit (en zelfs in kleur!) liggen ;D
Groet, Lars (tijdelijk werkzaam bij een fietsenfabrikant)
Groet, Lars (tijdelijk werkzaam bij een fietsenfabrikant)
vertel meer Lars.( mijn spion bij een fietsfabrikant is daar weg).
-
sorry, can"t do.... :-X
Kon me vanmiddag ff niet meer inhouden, beetje lullig natuurlijk, hahaha... ::) Sorry :-[
Groet, Lars
o ja, mocht je je afvragen waar ik dan werk: ik ben een paar maanden gedetacheerd bij de Productontwikkling van Neerlandsch Trotsch, Gazelle. Wel leuk om zo eens achter de schermen te kijken! ook als je hoort wie waar zijn spullen laat maken enzo, dan ga je toch ff wat anders tegen sommige dure merken aankijken...
Kon me vanmiddag ff niet meer inhouden, beetje lullig natuurlijk, hahaha... ::) Sorry :-[
Groet, Lars
o ja, mocht je je afvragen waar ik dan werk: ik ben een paar maanden gedetacheerd bij de Productontwikkling van Neerlandsch Trotsch, Gazelle. Wel leuk om zo eens achter de schermen te kijken! ook als je hoort wie waar zijn spullen laat maken enzo, dan ga je toch ff wat anders tegen sommige dure merken aankijken...
zonoskar schreef:
Ze schijnen een soort blow-off valve te hebben op de lock-out. Beetje van Fox afgekeken lijkt me.
thread op MTBR
Je weet toch dat RS die plannen van het terralogic systeem op de tekentafel had liggen en met dit systeem bezig was maar toen het bedrijf overgenoomen werd door Sram is die werkneemer van RS die het ontwerp gemaakt had bij Fox gaan werken en heeft zijn ontwerp meegenoomen (natuurlijk zijn goed recht).
en nu de hamvraag... wat gaattie wegen ::)
klinkt allemaal leuk maar wat brengt het meer dan de climb it control op o.a. de psylo sl? die is ook niet volledig lock-out. bij een erg heftig klap springt ie ook open.
foto"s van 2005 modellen al beschikbaar? wat komt er als tegen hanger van de Sherman?
foto"s van 2005 modellen al beschikbaar? wat komt er als tegen hanger van de Sherman?
@Jurriaan, je gaat toch geen RS vork kopen toch????
dusssss©
dusssss©
kopen? nee hebben wel ;D Van waar de vraag Boss?
Ik rij met zeer veel plezier met een Psylo sl tullio rond. perfecte vork, nog geen nadeel ontdekt. Beter dan Votec GS4 en Manitou. (Niet beter TFT Boxxer)
Ik rij met zeer veel plezier met een Psylo sl tullio rond. perfecte vork, nog geen nadeel ontdekt. Beter dan Votec GS4 en Manitou. (Niet beter TFT Boxxer)
Jurriaan schreef:
kopen? nee hebben wel ;D Van waar de vraag Boss?
Vertex was voor mij DE reden om nooit meer RS te kopen,(3 maanden aan het lijntje gehouden voor een rottig onderdeeltje) en ik vraag mij af of dat door AGU zal veranderen, hoewel ze hier 2 minuten fietsen vandaan zitten.

dusssss©
die Psylo kocht ik voor zo weinig daarvoor kon ik hem niet laten liggen. bovendien om een vork te kopen omdat de importeur sucks
TFTtomflooks levert perfecte service dus met het onderhoud komt het helemaal goed
maar back on topic, geen verder spion info?

TFTtomflooks levert perfecte service dus met het onderhoud komt het helemaal goed

maar back on topic, geen verder spion info?
Daar zijn ze met mooie dingen bezig

Ze gaan Fox achterna met hun TALAS systeem!
Maare niks over een "dual start goodie"... de zgn. "Jimmy Button" bij de "Lopes signature" Float 100 RLC???
(Houdt de vork op 80mm en na de 1e BIG hit volledige extensie!)
Of de welbekende TFT anti-spiking ipv. climb-it-control?
Maare niks over een "dual start goodie"... de zgn. "Jimmy Button" bij de "Lopes signature" Float 100 RLC???
(Houdt de vork op 80mm en na de 1e BIG hit volledige extensie!)
Of de welbekende TFT anti-spiking ipv. climb-it-control?
kijk dit is leuk nieuws!
Heeeys
ik heb foto"s gezien van rockshox 2005
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=170363
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=170362
die heb ik kunne vinde tijdens het surven.....!!
ik hoop da je er wat aan hebt
GreetZZ BlackBox
ik heb foto"s gezien van rockshox 2005
die heb ik kunne vinde tijdens het surven.....!!
ik hoop da je er wat aan hebt
GreetZZ BlackBox
jullie hebben allemaal niet goed opgelet ! de REBA vork!

-
- Forumbeheerder
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=14181
als ik dat zo n beetje vergelijk zou ik zelf toch de manitou kiezen. Maar wie ben ik?
als ik dat zo n beetje vergelijk zou ik zelf toch de manitou kiezen. Maar wie ben ik?
KoeniE schreef:
jullie hebben allemaal niet goed opgelet ! de REBA vork!
![]()
dat is model B waarover in dit stukje wordt gesproken. (Toch?)