avid onderdelen
Moderator:Beheerders
Wie weet er waar ik losse avid onderdelen kan kopen. En Waa zit Avid eigenljik? USA, maar welke staat? Iemand het volledige adres voor me? Op de site staat namelijk alleen englewood etc. maar het adres is niet compleet genoeg om iets naar te verzenden... Tenx
Re:avid onderdelen
Volgens mij staat het hele adres hier wel op: http://www.avidbike.com/8_aboutavid/abo ... ntact.html
2875 W Oxford Ave #7
Englewood, CO 80110 Das dus in Colorado
2875 W Oxford Ave #7
Englewood, CO 80110 Das dus in Colorado
nope, al gekeken niet dus...
2875 W Oxford Ave #7
Englewood, CO 80110
Das het enige wat er staat. Het is iig in de USA. maar welke staat. Ik denk dat dat e ook bijgezet moet worden...
2875 W Oxford Ave #7
Englewood, CO 80110
Das het enige wat er staat. Het is iig in de USA. maar welke staat. Ik denk dat dat e ook bijgezet moet worden...
Die CO staat voor Colorado, en dat is dus de staat
Englewood is de plaats en 80110 is de postcode.
Dus dat is gewoon een volledig adres.
Kaartje
Englewood is de plaats en 80110 is de postcode.
Dus dat is gewoon een volledig adres.
Kaartje
JEEEZ , zo leer je nog eens wat men... Ok, nou bedankt, en ik hoop dat het gaat lukken. Zal haast wel...
vertex levert avid zullen alleen wel geen losse onderdelen op voorraad hebben daar zijn ze goed in bij vertex >:(
Ik heb ook conact Gehad met de mannen van vertex, maar die zeggen da ik onderdelen bij mijn dealer kan krijgen. Alleen die rem heb ik besteld. En dus geen dealer adres. Als ik dus een dealer adres zou hebben zuo ik er wat van kunne maken. ciao
-
heb ook bij vertex 2 sets avid sd5 besteld (werk bij lbs) waarvan er 1 set niet goed was, deze heb ik terug gestuurd en nog ff gebeld daar werd er gezegt dat er elke week of zo iemand van avid kwam om spullen te brengen.. dus als je gewoon besteld kan het ff duren maar ze kunnen het dus wel leveren d8 ik
savage schreef:
Ik heb ook conact Gehad met de mannen van vertex, maar die zeggen da ik onderdelen bij mijn dealer kan krijgen. Alleen die rem heb ik besteld. En dus geen dealer adres. Als ik dus een dealer adres zou hebben zuo ik er wat van kunne maken. ciao
Dat is volgens mij iedere grotere fietsenwinkel in NL. Als ze bijvoorbeeld RockShox of Race Face verkopen (beide verdeeld door vertex) kunnen ze (in theorie) ook Avid spullen bestellen voor je. Ieder grotere fietsenwinkel doet volgens mij wel wat met vertex.
stzr.