Goede fietspomp
Moderator:Beheerders
Wat zijn de eisen voor een goede fietspomp, en welke pompen voldoen daaraan ?
-
Re:Goede fietspomp
speci team
-
Er is maar EEN goede pomp, en da"s de SKS rencompressor: Helemaal gemaakt uit STAAL, met een houten handvat. Geen krakemikkig alu of kunststof dus
Echt Onverwoestbaar, ik heb met mijn SKS vorige 12 jaar gedaan en heb toen een nieuwe gekocht omdat de manometer niet meer helemaal fris was, dat was alles.
Samengevat: SKS BLAAST, de rest ZUIGT! ;D
Groet, Lars
Echt Onverwoestbaar, ik heb met mijn SKS vorige 12 jaar gedaan en heb toen een nieuwe gekocht omdat de manometer niet meer helemaal fris was, dat was alles.
Samengevat: SKS BLAAST, de rest ZUIGT! ;D
Groet, Lars
Ik heb dezelfde, die roeleren inderdaad...
Crankbrothers hebben ook een pomp, upside down model ( ::)), volgens de apen op www.nsmb.com is die geweldig goddelijk en prachtig, heb em zelf nog nooit gezien maar klinkt goed...
Thnx voor de reacties for so far
Misschien moet ik nog even wat voorwaardes toevoegen ;D
-Hij moet niet zo exotisch zijn dat ik er 100km voor moet rijden (verzenden door NL kan wel)
-Hij moet niet meer dan +- 50 pleuro kosten

Misschien moet ik nog even wat voorwaardes toevoegen ;D
-Hij moet niet zo exotisch zijn dat ik er 100km voor moet rijden (verzenden door NL kan wel)
-Hij moet niet meer dan +- 50 pleuro kosten

- Xircuit
- Contacteer:
Kijk eens in de Bike van Augustus d8 ik, daar stond een pompen test in.
De ATB Wrench pomp kwam er het best uit de test, wordt verdeeld in Duitsland door Trek en kost slechts 20 euro (in D). De Specialized Windpipe kwam er ook goed uit, Zefal Double shot scoorde ook goed, Scott mini pomp ook goed, Cranck brother Dual ook goed en de Cranck brother Power alloy ook goed.
Dat waren de betere, ik heb zelf een zefal, bevalt stukken beter als de BBB windforce van Freakazoid.
De ATB Wrench pomp kwam er het best uit de test, wordt verdeeld in Duitsland door Trek en kost slechts 20 euro (in D). De Specialized Windpipe kwam er ook goed uit, Zefal Double shot scoorde ook goed, Scott mini pomp ook goed, Cranck brother Dual ook goed en de Cranck brother Power alloy ook goed.
Dat waren de betere, ik heb zelf een zefal, bevalt stukken beter als de BBB windforce van Freakazoid.