2004 XT
Moderator:Beheerders
Kun je die A derr ook met normale shifters gaan gebruiken ???
Re:2004 XT
M-J schreef:
Kun je die A derr ook met normale shifters gaan gebruiken ???
ja, tuurlijk
nu heb je van XTR toch ook al rapid rise, al in de tijd van 8sp hadden ze dat
Enduro schreef:
Waar blijft de 20mm steekas? Miste ik ook al bij de vorige XT. Of zit zo"n naaf enkel in de Saint-lijn?
Ja dus.
Eigenlijk toch tamelijk arrogant hoe shimano telkens zorgt dat hun producten niet comaptibel zijn met wat dan ook. Ik denk dat ze dit keer echter een stapje te ver gaan op het verkeerde moment. 86-3 voor sram....
-
het is toch wel opvallend dat verschil in mentaliteit. sram maakt een nieuwe shifter met de x7 (lees dat maar eens ondersteboven ;D ) en ze zorgen er ook voor dat er een shimano compatible exemplaar komt. shimano daar in tegen denkt eigenhandig de internationale schijfrem standaard te verwerpen.. ???
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Wytze schreef:
die hebben ze afgelopen jaar al vernieuwd, ze doen het denk het niet elk jaar, dat zou wel erg duur zijn, als je weet wat daar wel niet voor R&D kosten aan zitten. Je hebt wel weer een paar jaar nodig om dat terug te verdienen.
Eh, ze vernieuwen de zooi dus wel elk jaar......
En wie betaalt daarvoor?........... juist >:(
Snel nog 2003 XT inslaan dus........
een crank beetje aanpassen is wat anders dan de hele groep vernieuwen, je gaat me toch niet vertellen dat ze LX nu alweer helemaal om gaan gooien?!?
Nee, lx "04 is al gepresenteerd (met saint), weinig veranderingen daar, alleen geen gold maar silver edition.
-
- Contacteer:
Ik vind t niet echt mooi, maar goed, k neem aan dat het goed werkt en das natuurlijk belangrijk! Ik heb gewoon lekker 2003 besteld en heb er eigenlijk (nog) geen spijt van. Crank van xt is niet echt mooi, daarom race face! K denk dat sram nog wel eens voordeel heeft van de huidige ontwikkelingen!
Schijnt ut ook nog dat Suntour op hun terugweg zijn. Zij hebben de het schakelen naar een kant gegooit. Een combinatie van gripshift en rapid rise aan de rechterkant en links de vork/achterdemper in- stelling. Handig allemaal. Waarom makkelijk als ut ook moeilijk kan..
mzzl
Gène
mzzl
Gène
Das al langsgekomen Gène.
Trouwens, waar ik net aan dacht: wat zou de prijs worden van de nieuwe xt groep? ook weer ff een paar honderd pleuro omhoog?
Trouwens, waar ik net aan dacht: wat zou de prijs worden van de nieuwe xt groep? ook weer ff een paar honderd pleuro omhoog?
Nog een reden om Shimano te boycotten... http://www.shimano-europe.com/cycling/i ... ps_index=0
Wat een jankerds die gasten in Nunspeet, eindelijk een bedrijf die voor een normaal bedrag een super cassette bouwt, sturen zeeen rechtzaak erop af.... Gauw nog een paar cassettes inslaan, bij Rose nu voor 49 Euro!
Erikje
Wat een jankerds die gasten in Nunspeet, eindelijk een bedrijf die voor een normaal bedrag een super cassette bouwt, sturen zeeen rechtzaak erop af.... Gauw nog een paar cassettes inslaan, bij Rose nu voor 49 Euro!
Erikje