Re:Fietsbril

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

pauluzinie

Bericht door pauluzinie » ma aug 16, 2004 3:30 pm

Rudy Project Rydon met Racing Red lenzen! ;) Werkt prima voor mij!

Christopher

Bericht door Christopher » wo aug 25, 2004 7:11 pm

Ik heb een paar jaar een Juliet waar ik erg te vreden over ben qua kwaliteit...zo slecht zijn die brilletjes niet geloof ik....mn A-wire is helaas wel gesneuveld maar dat was niet helemaal aan te bril te wijten ::) ;D (hele mooie formulering al zeg ik het zelf) ;)......
Persoonlijk heb ik geen slechte ervaring met oakley......kreeg net een mail van de opticien dat de racing jacket binnen was gekomen (met heldere glazen op sterkte)......ben benieuwd

Cycle Maniac

Bericht door Cycle Maniac » wo sep 19, 2007 4:48 pm

ing. jakke schreef:Ikzelf heb een adidas evil eye, een stuk goedkoper dan al die oakley"s en beter om te fietsen,

Deze bril is volledig aanpasbaar aan het hoofd, neusstuk verstelbaar in twee standen, oorsteun verstelbaar in drie standen (onder - midden - boven). Perfect verlucht zonder storende wind in je ogen, nog nooit last gehad van aandampende lenzen (heb hem nu 2.5 jaar). Hij wordt geleverd met een afneembare strip tegen het zweet (boven op de bril gemonteerd, zit tegen je wenkbrouwen, best wel aangenaam) dus geen zweet meer in je ogen. Mogelijk om corrigerende glazen te plaatsen in een afneembaar frame.

Verder krijg je er een tweede paar lenzen bij, allemaal dingen die je bij een Oakley niet hebt. (lets just face it, oakley is rommel om mee over straat te lopen, niet om te sporten)
De Addidas Evil Eye heeft ook m'n interesse. Maar die 'corrigerende glazen': Daar bedoel je mee, dat 't meekleurende glazen zijn; Wat ze bij Rudy Project polariserend, of photochromic noemen?

Groet, Marco :) 8)

didadunlop

Bericht door didadunlop » wo sep 19, 2007 6:17 pm

Wo Aug 25, 2004

so jij bent een eind terugebladerd..:D
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

zonoskar

Bericht door zonoskar » wo sep 19, 2007 7:58 pm

Got me too :(

Rudie

Bericht door Rudie » vr sep 21, 2007 10:08 am

Hehe, Christopher heeft voor zover ik weet niet eens meer een fiets :)

Plaats reactie