GoPro hero 3 black edition. Pro's & con's?

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie

Gopro hero 3 black kopen of niet?

Gopro hero 3 black edition
9
82%
Contour +2
2
18%

Totaal aantal stemmen: 11

thomasvannoten
GoPro hero 3 black edition. Pro's & con's?

Bericht door thomasvannoten » wo dec 18, 2013 2:38 pm

Ik zoek een Gopro hero 3 black te kopen. Enige mensen ervaring hier met? Wat zijn zowat de voor- en nadelen? Laat jullie meningen hier maar over kwijt, dan ben ik er wat met.

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » ma dec 23, 2013 10:09 am

Neem de Gopro 3+, is een verbeterde versie van de 3, met een aanzienlijk langer batterijleven (+- 30min extra filmen). Ook geluid, beeld en filmen bij slechte lichtomstandigheden zijn beter. Niet onbelangrijk aangezien je toch vaak in de bossen zit voor onze sport.
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Jean-Pierre

Bericht door Jean-Pierre » ma dec 23, 2013 6:22 pm

thomasmb schreef:Neem de Gopro 3+, is een verbeterde versie van de 3, met een aanzienlijk langer batterijleven (+- 30min extra filmen). Ook geluid, beeld en filmen bij slechte lichtomstandigheden zijn beter. Niet onbelangrijk aangezien je toch vaak in de bossen zit voor onze sport.
Lees dit voor de zekerheid ook even. http://www.pinkbike.com/news/Review-GoP ... -2013.html

Ik zou dan gewoon voor de black edtion gaan inplaats van de Plus versie,
Zelf heb ik de 3 black, werkt prima met up to date software. Batterij leeft alleen niet heel lang, dat is voor mij een minpunt! Verder prima dingetje.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de

thomasvannoten

keuze

Bericht door thomasvannoten » ma dec 23, 2013 11:37 pm

Ik ben inderdaad dan maar voor de hero 3 black gegaan en niet de hero +3, k vond die meerkost het absoluut niet waard! ik kijk er alleszins al nr uit om hem te testen. bedankt!

Plaats reactie