Hoi,
Ik heb een vraag, nou staat volgend jaar in de planning om 2 week richting les gets te gaan. Nu zie ik dat wel meer mensen doen, maar de vraag is; servicen jullie je vork daar zelf? Aangezien ik straks met een Fox 40 rijd en daar geloof ik 24 uur voor aan word gegeven? Wat je natuurlijk al makkelijk in een halve week haalt.
Dus de vraag hoe doen jullie dat?
2 week naar Les gets, vork service?
Moderator:Beheerders
- dickjansen63
- Jean-Pierre
80-100 uur voor een Fox 40.
Voor dat je gaat laten servicen ( TFT, Sabma, oid ) en gerust op vakantie gaan!
Mocht het nog niet nodig zijn, zou je hem in Champery kunnen servicen bij een Fox Serivce Center. Precies onder de teleferique. Of in Morgins bij Bike Pro Shop.
Have fun!
Voor dat je gaat laten servicen ( TFT, Sabma, oid ) en gerust op vakantie gaan!
Mocht het nog niet nodig zijn, zou je hem in Champery kunnen servicen bij een Fox Serivce Center. Precies onder de teleferique. Of in Morgins bij Bike Pro Shop.
Have fun!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- dickjansen63
Re: 2 week naar Les gets, vork service?
24 uur in een halve week is best knapdickjansen63 schreef: een Fox 40, daar geloof ik 24 uur voor aan word gegeven? Wat je natuurlijk al makkelijk in een halve week haalt.
dat zou betekenen dat je in 3 dagen 8 uur per dag non stop aan het afdalen moet zijn.
niet eten, niet ff chillen en ook niet met de lift omhoog want dat gaat van je tijd af

ik denk dat je op een dag max 3 uur non stop rijd. = 18 x afdaling van 10 minuten
(ik ben 2x in PDS geweest in dit aantal haal ik zeker niet)
tussendoor servicen is dus niet noodzakelijk