Sherman , lefty , balhoofd
Moderator:Beheerders
Ik rijd momenteel met een cannondale Gemini met een carbon lefty max. Hiermee ga ik mountainbiken en enduro rijden, maar af en toe wil ik ook naar een bikepark en hiervoor wil ik een manitou sherman breakout plus erbij kopen 1.5" stuurbuis.
Is het mogelijk om dan de Lefty eruit te halen en de sherman erin te stoppen met hetzelfde balhoofd ?
Dus snel ruilen van vork zodat de fiets klaar is voor een bikepark..
Is het mogelijk om dan de Lefty eruit te halen en de sherman erin te stoppen met hetzelfde balhoofd ?
Dus snel ruilen van vork zodat de fiets klaar is voor een bikepark..
-
- Contacteer:
Een Lefty heeft een net wat andere maat 1.56 ipv 1.5.
Je kan op zoek naar de Lefty 4 all set. Ik heb hier wel eens wat over gehoord maar kon hem zo snel niet vinden.
Maar wat is er mis met Lefty in een Bikepark? Ik heb zelf een Jake en een Speed, beide kunnen een incidenteel bezoek aan een bikepark prima aan.
Je kan op zoek naar de Lefty 4 all set. Ik heb hier wel eens wat over gehoord maar kon hem zo snel niet vinden.
Maar wat is er mis met Lefty in een Bikepark? Ik heb zelf een Jake en een Speed, beide kunnen een incidenteel bezoek aan een bikepark prima aan.
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
Volgens mij is dat de vork die in de gewone Prophet zit die fiets word genoemd als all mountain/light freeride fiets.
Check link
Check link
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-
- Contacteer:
kick zal gebruikt worden in dit bikepark, wat denken jullie. ZOu het kunnen met een lefty max carbon 130mm veerweg fox binnenwerk. Op een Cannondale gemini met 150/170mm achter veerweg?
http://www.youtube.com/watch?v=fAqk-WY98Jw
Als ik cedric op sommigen plaatjes zie vliegen met een lefty.....

http://www.youtube.com/watch?v=fAqk-WY98Jw
Als ik cedric op sommigen plaatjes zie vliegen met een lefty.....