Chroom voorvork dof?
Moderator:Beheerders
Ik heb een verchroomde voorvork uit mijn oude racefiets gehaald, maar hij is op sommige plekken enorm dof geworden, hoe kan ik hem weer laten blinken zonder hem opnieuw te laten verchromen? Iemand tips?
-
Re: Chroom voorvork dof?
http://www.speurders.nl/overzicht/diver ... 62071.htmlBasabc schreef:Ik heb een verchroomde voorvork uit mijn oude racefiets gehaald, maar hij is op sommige plekken enorm dof geworden, hoe kan ik hem weer laten blinken zonder hem opnieuw te laten verchromen? Iemand tips?
of belgom
Wts:..................
Wtb: Skill
Flow
Wtb: Skill
Flow
- dickjansen63
- dickjansen63
De vork ziet er nog steeds zo uit, onderin nice and shiny en meer naar boven steeds doffer tot roest aan :p

Staalwol hielp inderdaad niet want kreeg steeds kleinere krasjes erin. Maar ik heb achteraf besloten om de vork zo te laten omdat de fiets toch vaak aan de straat en station staat. En hoe meer hij blinkt des te sneller hij weg is

Staalwol hielp inderdaad niet want kreeg steeds kleinere krasjes erin. Maar ik heb achteraf besloten om de vork zo te laten omdat de fiets toch vaak aan de straat en station staat. En hoe meer hij blinkt des te sneller hij weg is

Hey,
Ik heb een minerva bmxje gekocht een keer om mee te klooien en dergelijken, in de zee rijden vanaf de haven, beetje stunten gooien enzo, en deze is compleet van chroom.
eens in de zoveel tijd zit er weer een dikke roestlaag op. Ik pak gewoon cola en aluminium folie en schuur het er zo af, dan lijkt het chrome weer als nieuw!
je kan het proberen, doet geen kwaad.
Ik heb een minerva bmxje gekocht een keer om mee te klooien en dergelijken, in de zee rijden vanaf de haven, beetje stunten gooien enzo, en deze is compleet van chroom.
eens in de zoveel tijd zit er weer een dikke roestlaag op. Ik pak gewoon cola en aluminium folie en schuur het er zo af, dan lijkt het chrome weer als nieuw!
je kan het proberen, doet geen kwaad.