complete velgen set

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
paulklos
complete velgen set

Bericht door paulklos » zo jan 20, 2013 12:51 pm

ik ben nieuw in de downhill wereld en heb mij een trek session gekocht :D maar ik zou nu graag nieuwe velgen willen aankopen (de originelen hebben een slag / blutsen) :(
maar welke zou ik kunnen / mogen erop ?

fucalot

Bericht door fucalot » zo jan 20, 2013 2:31 pm

Spaken tellen en dan velgen met het juiste aantal gaten bestellen. Soms is het goedkoper om gewoon een nieuw wielset te kopen, er staan overal mooie aanbiedingen, nieuwe velgen is ook nieuwe spaken + werkuren. Velg kies je naargelang rijstijl, locatie waar je gewoonlijk gaat rijden en je gewicht.

paulklos

Bericht door paulklos » zo jan 20, 2013 6:02 pm

fucalot schreef:Spaken tellen en dan velgen met het juiste aantal gaten bestellen. Soms is het goedkoper om gewoon een nieuw wielset te kopen, er staan overal mooie aanbiedingen, nieuwe velgen is ook nieuwe spaken + werkuren. Velg kies je naargelang rijstijl, locatie waar je gewoonlijk gaat rijden en je gewicht.
ik ben nog niet geweest :( maar ga in maasmechelen filty trails :) en ik weeg ongeveer een 70kg ,hey is gewoon als ik de set online bestel dat ik geen race wielen koop :p

Plaats reactie