thomus bernair
Moderator:Beheerders
ik heb net een nieuw frame gekocht
merk: thomus
type: bernair
maat: L
nu ga ik deze stilletjes aan beginnen opbouwen, als eerste ik heb hier nog een slx groep liggen die ik deels ga gebruiken maar moet nog veel bestellen dus ga ik hier af en toe wat vragen stellen aan de kenners.
1 moet ik een ISCG of een ISCG.05 bestellen ?
2 welk kettingblad past er op mijn slx kruk en hoeveel tanden is het best
merk: thomus
type: bernair
maat: L
nu ga ik deze stilletjes aan beginnen opbouwen, als eerste ik heb hier nog een slx groep liggen die ik deels ga gebruiken maar moet nog veel bestellen dus ga ik hier af en toe wat vragen stellen aan de kenners.
1 moet ik een ISCG of een ISCG.05 bestellen ?
2 welk kettingblad past er op mijn slx kruk en hoeveel tanden is het best
-
ISCG of 05 hangt van je frame af wat je hebt even op de speclijst van je frame kijken! En voor je crank/blad heb je zowiezo een 104 4gats montage nodig maar het aantal tands is wat je zelf het pretigst vind meestal voor freeride/DH rijd men 34, 36, 38 of 40 tands. Rij zelf met 38 op mn DH
What goes up must come down(hill)
-
-
het frame ziet er life wel beter uit dan op foto, rijden zal nog wel een tijdje duren daar ik nog moet beginnen opbouwen en nog veel stukken zal moeten bestellen, ik heb al kunnen meten en het is ISCG old dus dat kan ik bestellen/zoeken, ik zou ook een deel parts gebruikt willen gaan zoeken ik heb tijd tot mei om hem klaar te maken.