Verstelbare zadelpen

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Thomas_mtb

Bericht door Thomas_mtb » vr jun 22, 2012 5:48 pm

Vind de fox er juist niet veelbelovend uitzien...waarom dat touw naar het zadel toe...die BlacX jewel AM+Air en CB Kronolog zien er veel beter uit...kabel netjes weg te werken en geen geschuur tegen je frame :)

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » zo jul 15, 2012 10:05 am

dnuz schreef: Kan iemand zijn ervaringen met de Kronolog delen ? ..pff.

Na drie weken Alpen ook klaar met fatsoenlijk functioneren.
Zijdelingse speling, hoogtespeling, vreemd geluid bij gaan zitten in de laagste positie en slecht/moeizaam zakken, ook met weinig lucht in de pijp.
Zadel telkens los na circa 40 km...
Retour Cosmic asap en we zien het wel weer................ :cry:
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Tuup J

Bericht door Tuup J » wo jul 18, 2012 12:25 am

Mijn blacx am air+ heeft het ook opgegeven, waarschijnlijk wel iets kleins.
Terug bij de auto na een rit biken en zadel in laagste positie schoot de pen los uit die positie, flinke knal. Volgens blaxc een of andere seal die gesprongen zou zijn.

Terug gestuurd en dan kunnen we afwachten hoelang het duurt voordat die het weer begeeft of niet.

Voor de rest super tevreden erover, slide soepel, geen raar geluid, geen speling.
Life begins at the end of your comfortzone.

dnuz

Bericht door dnuz » do aug 02, 2012 6:04 pm

heb m'n Reverb toch nog gevonden, twee weken voor garantie verliep. Geloof dat ik mijn kast eens wat vaker op moet ruimen...Binnen twee weken terug van actionsports met de melding dat het binnenwerk vervangen is. Ben benieuwd hoe lang deze het volhoudt..

Thomas_mtb

Bericht door Thomas_mtb » do aug 02, 2012 7:13 pm

Ben zelf aan de Kindshock Dropzone begonnen (met remote)...vooralsnog werkt hij uitmuntend (na een flinke modderrit moet je m wel goed schoonmaken en een paar keer op en neer laten gaan voor t soepele).

Deze post gekocht omdat ik hier de minste klachten over heb gehoord tot nu toe (naast nieuwe reverb, maar die was 2x zo duur).

@illuminata: ja dat had ik dus ook al gelezen over de kronolog op mtbr.com...CB heeft zn leven nog niet gebeterd dus :(

vrx

Bericht door vrx » zo nov 11, 2012 4:46 pm

DESL schreef:Toch ook maar voor een dropper gegaan, 't is de CB Kronolog geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Tot nu toe erg onder de indruk van deze dropper, maaaaar time will tell!
en? hoe is ie?nog steeds goed?
HYDRATE OR DIE!!

DESL

Bericht door DESL » wo nov 14, 2012 5:31 pm

Hij gaat nog steeds soepel zonder side play, alleen de kabelloop door de afstelbus
van de stuurbediening heen hadden ze even langer over na moeten denken.

Kabel trekt nl. bij bedienen onder een hoek door de alu. afstelbus heen waardoor slijtage van deze afstelbus optreedt.

Voor de rest tevree.
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----

Plaats reactie