Push / TFT

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Mech
Push / TFT

Bericht door Mech » wo mei 06, 2009 9:39 pm

Wat is hier de ervaring met bedrijven zoals Push / TFT?
Krijg je waar voor je geld?
Is het te duur?
Wat verwacht je van dit soort bedrijven?

Loeky

Bericht door Loeky » wo mei 06, 2009 10:34 pm

Ga je zelf iets beginnen? Dan ben ik je eerste klant!

8)

Heb zelf geen ervaring met tft, alleen met sabma en die is niet al te best. Tot nu toe uiteindelijk wel allemaal goedgekomen maar wel na een hoop gedoe. Ik verwacht snelle en goede service,wat inhoudt dat men waar moet kunnen maken wat ze belooft. Huidige prijzen van normale servicebeurten zijn echt veel te duur, daarom doe ik die zelf. Tuning mag best een prijskaartje hebben, als daar het resultaat ook naar is. Met push heb ik nog geen ervaring, maar lijkt me mooi om een keer te proberen. Vooralsnog vind ik dat wel erg prijzig.

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » do mei 07, 2009 9:02 am

Heb zelf wat ervaring met TFT. Ze reageren snel op je email en telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar.
De prijzen van de servicebeurt vindt ik ok alleen hun verzendkosten terug naar nederland zijn nogal hoog waardoor in totaal de service nog best prijzig is.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » vr mei 08, 2009 6:57 am

PUSH en TFT allebei TOP!!!
Niet goedkoop inderdaad,maar dat komt door de verzendkosten zoals hierboven al
gemeld werd......(retour toch een kleine 50E.....)

Een gePUSHte vork/demper is een wereld van verschil en niet met de originele te vergelijken.Smoother door heel het bereik.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

sissywax
Contacteer:

Bericht door sissywax » vr mei 08, 2009 9:59 am

Push is super... Maar je moet weten waarom je voor push kiest en niet voor Sabma of ander gewoon onderhoud en andere olie...

Je vork of demper wordt getuned op jou verzoek en gewicht en type fiets, stel dat je demper teveel in de midstoke hangt en te snel bottomt dan kun je dit eruit laten tunen.

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » vr mei 08, 2009 6:29 pm

Ik heb mijn Marzocchi Roco WC laten pushen en dat is echt 'n wereld van verschil. Een Roco af fabriek is dan ook wel echt waardeloos dus misschien is dit niet echt representatief te noemen.

Mech

Bericht door Mech » vr mei 08, 2009 10:18 pm

Wat is nu een beetje gangbare prijs als je vergelijk maakt tussen Service (bijv Sabma) of Tuning (TFT/Push)?
Volgens mij is er buiten Sabma niemand die iets aanbied wat een beetje in de buurt is. €50,- voor verzending is nogal wat. Moet dan wel in verhouding staan met wat je krijgt.

Meeste spul wat voor tuning in aanmerking komt zal toch vooral FR/DH zijn. XC is behoorlijk beperkt met wat er te tunen valt?

Santa Cruz

Bericht door Santa Cruz » vr mei 08, 2009 11:51 pm

push tuning voor 'n Roco kost 139 pond en de verzendkosten waren 20 pond maar daar zaten ook de onderpoten van 'n Fox 40 bij.

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » za mei 09, 2009 11:59 am

TFT is top.
Website is oke.. bellen is prima.

Kwestie van bellen om een afspraak te maken voor beurt. Papieren invullen en alles opsturen.

onderdelen komen direct terug (zelfde dag van service of dag erna). Je krijgt een bon met wat ze gedaan hebben. Oude onderdelen komen ook mee terug.

En via de zaak verzenden

:angelnot:

Plaats reactie