Mavic Deetraks 2009

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BVP
Mavic Deetraks 2009

Bericht door BVP » za apr 11, 2009 9:16 pm

Hello,

Iemand ervaring met deze wielen? Ik las in verschillende reviews dat de achternaaf niet echt kwaliteitsvol is maar die reviews dateren van 2008 of eerder... Is de 2009 versie hierin verbeterd?

fyi:
Mijn bike = SX Trail
Mijn doel = freeriden in de Ardennen, freeriden/downhillen in de Alpen, Winterberg, Lac Blanc

Thx alvast!

degoe
Contacteer:

Bericht door degoe » wo apr 15, 2009 4:47 pm

deetracks zijn prima voor iemand die niet elke keer de wc banen van europa naar beneden dondert. is echt een prima wielset voor die prijs. andere optie is natuurlijk de wel bekende mavic ex 721 met de hope pro 2 naven. licht en stabiel.

groeten degoe.

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » za apr 18, 2009 6:53 am

een goede naaf van Mavic ben ik nog niet tegengekomen........
De velgen weer wel.......
Ga voor een samengestelde set als je probleemloos wilt rijden,Hope/Mavic is een goede optie zoals Degoe al schreef,maar ook DTSwiss(240)/mavic mag er zijn.
Er zijn natuurlijk meerdere opties dus shop ze!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

BVP

Bericht door BVP » za apr 18, 2009 9:58 am

Hey,

Ik heb inderdaad ook gecheckt voor de Hope/Mavic combinatie maar die was of te duur, of niet in stock.

Heb nu de Deetracks ergens voordelig op de kop kunnen tikken, dus die zijn 't geworden. En tis niet dat ik continu WC tracks doe, al valt het wel eens eenmalig voor :p

Greetz,
Bart

Plaats reactie