Service Rock Shox
Moderator:Beheerders
Hey weet iemand hoeveel een servicebeurt voor een rock shox psylo ongeveer kost?
En wat is een goed adres hiervoor?
Grtz
En wat is een goed adres hiervoor?
Grtz
-
- Contacteer:

doe anders maar gewoon Noorshox, ofwel Pennekamp tweewielers in Zevenaar, erg goed met vorken
WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
TFT ; Totaal van de pot gerukt als je het mij vraagt
. Het is geen Bugatti Veyron die voor een standaard servicebeurt al naar de fabriek terug moet...
Ik denk dat een servicebeurt niet meer mag kosten dan 40-50 euro. Ik doe het altijd zelf dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel zoiets kost hoor. Best ga je naar een lbs waarvan je weet dat die vorken kan onderhouden. Dan zit je wel goed denk ik.

Ik denk dat een servicebeurt niet meer mag kosten dan 40-50 euro. Ik doe het altijd zelf dus ik heb eigenlijk geen idee hoeveel zoiets kost hoor. Best ga je naar een lbs waarvan je weet dat die vorken kan onderhouden. Dan zit je wel goed denk ik.
Nou ik wil het gewoon zelf kunnen mss eigenwijs maar als ze het bij een lbs kunnen kan ik het ook
. Ik kwam op crc net dit tegen het is alleen het lekken wat verholpen moet worden.
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=3038
Wat denken jullie hiervan? IS dit nog zelf uit te voeren zonder vaag gereedschap?
grtz

http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=3038
Wat denken jullie hiervan? IS dit nog zelf uit te voeren zonder vaag gereedschap?
grtz
Rock Shox is niet heel ingewikkeld. Op de website staan alle servicemanuals met plaatjes hoe alles moet dus ik denk goed te doen als je eenklein beetje technisch bent en goed engels kan lezen.
Weet wel dat als je het zelf ga doen en je verknalt het je geen garantie meer hebt, als de LBS het doet heb je garantie.
Weet wel dat als je het zelf ga doen en je verknalt het je geen garantie meer hebt, als de LBS het doet heb je garantie.