Heb deze demper dus in m'n v-10 zitten, maar nu komt het probleem. De demper kan een revisie gebruiken, maar ben ik misschien beter af met een nieuwe? Het moet geen dhx 5.0 zijn, al die instellingen is iets teveel foefelarij voor mezelf als amateur.
Had dus al wat rondgesurft en de DHX 4.0 of de vanilla R stonden me prijsgewijs wel aan. Ik zoek dus een betrouwbare, goede basisshock(lengte 222mm) die me geen stukken van mensen kost.
Alle tips zijn welkom, shock is dus voor een oud model v-10. Revisie voor deze komt toch ook boven de 100 euro uit zonder de coil te veranderen naar mijn gewicht. Of is revisie toch zo'n slecht idee niet. Ik weeg zo'n 95kg voor de gespecialiseerden.
5th element demper uit v10
Moderator:Beheerders
Servicen is altijd goedkoper als een nieuwe demper. Je kan bijv naar tf tuned shox een mailtje sturen en het aan hun vragen. Heb laatst mijn 5th element laten servicen en gelijk de control valve [spv klep] laten verwijderen en een shimstack laten monteren die is ingesteld voor mijn fiets, veersysteem, gewicht en voorkeur kwa dempingskarakteristiek. Als ze dit voor je doen dan hoef je daarna eigenlijk bijna niet meer aan de knopjes te draaien. Dan is de demper speciaal voor jouw fiets en wensen ingesteld. Een standaard demper is nooit specifiek gemaakt voor 1 veersysteem en 1 rijder [gewicht en veerwensen] Dat koste incl nieuwe mounting hardware 120 pond.
Heb eventueel nog wel een mooie manitou swinger 4way te koop in 222 mm. Zie mijn advertentie bij de koop.
dennis
Heb eventueel nog wel een mooie manitou swinger 4way te koop in 222 mm. Zie mijn advertentie bij de koop.
dennis
transition blindside raw action