Wat is een goede rem.

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Whouz
Wat is een goede rem.

Bericht door Whouz » vr okt 24, 2008 10:36 pm

Ik heb sinds kort mijn nieuwe bike.
Hier zaten/zitten avid bb5 remmen op, ik wil toch liever hydrolisch. En probeer deze dan dus ook hier op marktplaats en op mtb.nl te verkopen. Als deze verkocht zijn wil ik dan ene hydrolische kopen. Nu heb ik niet echt veel geld. En mijn vraag is dan ook:
Wat is een goede rem die ook wel in winterberg te gebruiken is voor max 80€ ?
Of kan ik nu echt beter 2ehands gaan kijken?

Op de site van sram/avid en daar zag ik de juice 3. Hier staat bij: xc all mountain trail.
Dus voordirt en street zal het ook wel goed genoeg zijn lijkt mij, zoveel rem je dan toch neit. Maar is hier ook wel wat freeride mee te doen?

Dan is er natuurlijk altijd nog een dingetje van looks wat ook meespeelt. Het liefst zoek ik een witte rem. Dit vind ik er echt gewoon super uitzien. Iets als de hayes trail white. Of avid juice 3 white die hier momenteel te koop staan.

Heeft iemand nog andere sugesties?

THnx
een etui.

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr okt 24, 2008 10:48 pm

heb een tijd met juicy 3's gereden op mijn DH fiets en Winterberg is geen probleem,heb de 3's met sinter metallic remblokken gereden inplv de organische remblokken voor meer remkracht met een langere levens duur in alle weers omstandigheden.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Plaats reactie