Overslaan van ketting
Moderator:Beheerders
Mijn ketting verwisseld in het midden van mijn casette wel eens van blad zonder dat ik overschakel
De tandbladen aan de buitenkenten geven geen probleem , gaat alleen om de middelste 2 of 3
En soms gebeurt er niks als ik in het midden van mijn cassete zit en wil overschakelen
Als ik dan nog een keer schakel doet die het wel maar dan gaat de ketting een halve minuut later als nog nog een blad verder en soms ook weer terug
Casette en ketting zijn nieuw ........... is het tijd voor een andere achter derailleur of ligt het toch aan iets anders ?
De tandbladen aan de buitenkenten geven geen probleem , gaat alleen om de middelste 2 of 3
En soms gebeurt er niks als ik in het midden van mijn cassete zit en wil overschakelen
Als ik dan nog een keer schakel doet die het wel maar dan gaat de ketting een halve minuut later als nog nog een blad verder en soms ook weer terug
Casette en ketting zijn nieuw ........... is het tijd voor een andere achter derailleur of ligt het toch aan iets anders ?
volgnes mij moet je eens met de stel schroefjes vna je derrileur gaan rommelen, ik had dat vroeger ook.. the theorie is als volgt..
als je derrileur bij heb binneste en buitenste blad pricies goed staat moet hij alle versnellingen pakken.. maar voglens mij gat deze neit helemaal juist
als je derrileur bij heb binneste en buitenste blad pricies goed staat moet hij alle versnellingen pakken.. maar voglens mij gat deze neit helemaal juist
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
Met die schroefjes heb ik al heel veel gerommeld dus daar kan het niet aan liggen
Ik heb een tijdje terug al een keer de versnellingskabel vervangen en dat heeft niet geholpen , en ketting is recht (net na gekeken)
Ik heb na dat het begonnen is het volgende allemaal gedaan
Shifter + kabel vervangen (ik wilde een saint)
Tijdje met afstellen zitten kloten
Casette en ketting vernieuwd
En nu dus ook weer ketting na gekeken
Op mijn fiets zit een saint derailleur
Ik heb een tijdje terug al een keer de versnellingskabel vervangen en dat heeft niet geholpen , en ketting is recht (net na gekeken)
Ik heb na dat het begonnen is het volgende allemaal gedaan
Shifter + kabel vervangen (ik wilde een saint)
Tijdje met afstellen zitten kloten
Casette en ketting vernieuwd
En nu dus ook weer ketting na gekeken
Op mijn fiets zit een saint derailleur