Hey,
Ik heb een hope m4 en een van de zuigertjes heeft meer moeite met terug gaan als de anderen.
Dus zal er wel vuil tussen het zuigertje en de zuiger ring-ruber zitten zo dacht ik. Eerst geprobeert de zuigertjes naar buiten te duwen. Kwam er maar een uit en terug duwen lukte ook niet was gelijk de druk kwijt. Dus ik heb er nu 1 zuigertje uit maar hoe krijg ik de rest eruit..2 grote en 1 anderen kleineren?
Ben benieuwd naar tips
Greetz Dennis
Hope m4 `3`onderhoud
Moderator:Beheerders
Cold Rock Hard Ice
Hope heeft een tooltje om de bore caps uit te draaien.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Dat werkt alleen voor de 2 buitenste piston's, de binnenste kun je er het beste met perslucht uitkrijgen en wat wd-40. Denk wel om je vinger's want het kan aardig heet worden
Ook is het een beetje prutsen met vulstukjes want waarschijnlijk zal 1 piston eerder eruit schieten dan de ander, deze moet je dan weer een klein stukje in de seal drukken en tegenhouden met een stukje metaal oid.
Als je ze toch helemaal uit elkaar hebt kun je er gelijk een nieuw seal kitje ingooien. Kost geen drol bij crc en het is zo gepiept. Als je hiertoe overgaat kan je voor het monteren even de seals in een bakje verse remolie leggen zodat ze iets soepeler erin gaan.

Als je ze toch helemaal uit elkaar hebt kun je er gelijk een nieuw seal kitje ingooien. Kost geen drol bij crc en het is zo gepiept. Als je hiertoe overgaat kan je voor het monteren even de seals in een bakje verse remolie leggen zodat ze iets soepeler erin gaan.
-
- Contacteer: