Velgen.
Moderator:Beheerders
-
Ik heb een 'Specialized/Alex HRD 26' velgen (standaard).
Maar ik ben niet zo tevreden over deze velgen. En wou dus graag een andere velg maar ik zat zo te denken aan de double tracks of aan die mtx.
Maar kan ik die ook zo met mijn achternaaf ('Specialized P.Disc, cassette, CNC high flanges and disc mounts, 36h, nutted 3/8" axle') combineren?
Mvg Mathijs.
Ik heb een 'Specialized/Alex HRD 26' velgen (standaard).
Maar ik ben niet zo tevreden over deze velgen. En wou dus graag een andere velg maar ik zat zo te denken aan de double tracks of aan die mtx.
Maar kan ik die ook zo met mijn achternaaf ('Specialized P.Disc, cassette, CNC high flanges and disc mounts, 36h, nutted 3/8" axle') combineren?
Mvg Mathijs.
- Jean-Pierre
Doubletrack is echt zwaar, dan kan je net zo goed met betonnen velgen gaan rijden.
MTX daarin tegen, is echt sterk en licht. Ik heb ze ook en ben er zeer te vreden over.
Zelf rijd ik achter ook met een Specialized naaf, en dat is goed te combineren.
Alleen de goede spaak lengte, maar die kan je uitrekenen via internet of wellicht bij de zaak waar je je spaken en wielen koopt. SDG doet dat bijv.
Dus ik zou gewoon voor de MTX gaan, prima velgje.
MTX daarin tegen, is echt sterk en licht. Ik heb ze ook en ben er zeer te vreden over.
Zelf rijd ik achter ook met een Specialized naaf, en dat is goed te combineren.
Alleen de goede spaak lengte, maar die kan je uitrekenen via internet of wellicht bij de zaak waar je je spaken en wielen koopt. SDG doet dat bijv.
Dus ik zou gewoon voor de MTX gaan, prima velgje.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Jean-Pierre
- Jean-Pierre