Ik wil een andere voorvork! En zat te denken aan een vork met 140mm veerweg.
En kwam al snel uit bij de fox vorken. Het liefst zou ik weer een vork met steekas willen. Maar gezien ik een sworks stumpjumper fsr rijd word dit een beetje lastig.
Maar lang verhaal kort. Welk systeem is beter voor het zwaardere xc werk. Ik zelf weeg rond de 93 kilo.
float vs talas
Moderator:Beheerders
-
-
- Contacteer:
Re: float vs talas
Misschien ben ik wat te old fashioned maar is een vork met 140mm niet iets te veel voor een stumpjumper fsr?dirty sanches schreef:Ik wil een andere voorvork! En zat te denken aan een vork met 140mm veerweg.
En kwam al snel uit bij de fox vorken. Het liefst zou ik weer een vork met steekas willen. Maar gezien ik een sworks stumpjumper fsr rijd word dit een beetje lastig.
Maar lang verhaal kort. Welk systeem is beter voor het zwaardere xc werk. Ik zelf weeg rond de 93 kilo.
Z.
-
- Contacteer:
Re: float vs talas
Z-Blocker schreef: Misschien ben ik wat te old fashioned maar is een vork met 140mm niet iets te veel voor een stumpjumper fsr?
Z.
Niet als je hem op 120 zet..........

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
De stumpjumper is standaard met 130mm uitgerust. (voor zo ver ik weet)
Het hoeft niet per se fox te zijn, maar daar hoor ik alleen maar goede dingen over.
En ze zien er erg strak uit. Kan een talas 32 x krijgen voor 575e komt uit 2007 met 90-110-130. (weinig gebruikt) is dat wat.
rs heb ik uit het verleden slechte ervaring mee. En het design vind ik ook wat minder.
Rij eigenschappen heb ik ook geen recente ervaringen mee bij rs. Fox wel!
Het hoeft niet per se fox te zijn, maar daar hoor ik alleen maar goede dingen over.
En ze zien er erg strak uit. Kan een talas 32 x krijgen voor 575e komt uit 2007 met 90-110-130. (weinig gebruikt) is dat wat.
rs heb ik uit het verleden slechte ervaring mee. En het design vind ik ook wat minder.
Rij eigenschappen heb ik ook geen recente ervaringen mee bij rs. Fox wel!