EBC gold Remblokken en andere remblokken(slotje graag)
Moderator:Beheerders
Ik rij sinds een paar week met de Formula The One remmen met Alligator Windcutter 203mm schijven gold plated.Deze schijven vreten echt remblokken.Ik had op verschillende fora's gehoord dat EBC gold remblokken de beste optie tegen licht gewicht shijven zijn zoals de Alligator Windcutters.Iemand ervaringen met deze remblokken en zijn ze ook voor de Formula The One remmen verkrijgbaar,zo niet welke andere merken zijn aan te raden voor de The Ones.Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Trekrules op di apr 22, 2008 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
geen idee maar hoezo gold plated? TiNi plated denk ik? Zal aan de ene kant als voordeel hebben dat de schijven minder snel slijten maar het nadeel is dat de blokken snel weg zijn omdat het zo verschrikkelijk hard is.
Ben eigenlijk benieuwd waarom je voor deze schijven hebt gekozen en niet de standaard schijven?
Ben eigenlijk benieuwd waarom je voor deze schijven hebt gekozen en niet de standaard schijven?
Schijven heb ik gekozen om gewicht te besparen en een snellere afvoer van de hitte en vuil.Ik merkte idd dat de remblokken niet gespaard worden met deze schijven.Ben echter benieuwd hoe de remblokken 1 week in winterberg uit houden.Santa Cruz schreef:geen idee maar hoezo gold plated? TiNi plated denk ik? Zal aan de ene kant als voordeel hebben dat de schijven minder snel slijten maar het nadeel is dat de blokken snel weg zijn omdat het zo verschrikkelijk hard is.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Ik heb zonet effe gekeken maar ik zie daar alleen Formula Oro remblokken van Alligator.Ik weet niet of ze passen in de The Ones van Formula,ben bang van nietSanta Cruz schreef:Alligator remblokken dan?

-
bij dezeSanta Cruz schreef:Hm, dan weet ik het ook niet. Ik had die schijven nog nooit gezien, zien er geweldig uit. Hoge bling factor!

misschien toch van schijven wisselen als dat de enigste oplossing is,heb mijn LBS vandaag gebeld en zien wat ie kan doen qua rembokken krijgen.