Marzocchi DropOff 2007
Moderator:Beheerders
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Van het weekend ben ik flink gecrashed, want ben tegen een horizontaal liggende boom geland na een sprong.
Nu lijkt het er op dat de voorvork naar achtergebogen is. Weet iemand wat de hoek (graden) is van de stuurbuis ten opzichte van de poten? Het gaat dus om een Marzocchi Drop Off 2007.
Deze:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=19128
Alvast bedankt
Nu lijkt het er op dat de voorvork naar achtergebogen is. Weet iemand wat de hoek (graden) is van de stuurbuis ten opzichte van de poten? Het gaat dus om een Marzocchi Drop Off 2007.
Deze:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=19128
Alvast bedankt
Geloof dat dr wel een nieuwe kroon met stuurbuis op kan. Maar lijkt mij zonde van het geld. Beter koop je een andere vork. Een drop off krijg je 2e hands in de states voor een appel en een ei. Een spreekwoordelijk appel en ei uiteraard he. Zou nergens op slaan om een echt appel en ei te sturen.
Zondagsrijder
- dleidelmeijer
- Contacteer:
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Waar kan je ze voor "een appel en een ei" een dropoff krijgen dan? Ik heb op ebay gekeken maar kan er geen vinden, tenminste niet voor een scherpe prijs.Don schreef:Geloof dat dr wel een nieuwe kroon met stuurbuis op kan. Maar lijkt mij zonde van het geld. Beter koop je een andere vork. Een drop off krijg je 2e hands in de states voor een appel en een ei. Een spreekwoordelijk appel en ei uiteraard he. Zou nergens op slaan om een echt appel en ei te sturen.
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Wat kan wel degelijk? Kroon krom of stuurbuis scheef in de kroon?Djamgils schreef:dat kan wel degelijk.dleidelmeijer schreef:Ik heb zo ff geen foto, maar we hebben de vork helemaal bekeken en er is opzich niks aan te zien. Het kan toch niet dat de kroon verbogen is of dat de stuurbuis scheef in de kroon zit?
Is het ook mogelijk om alleen de stuurbuis te vervangen?
- Jean-Pierre
Ja, dan gaat de oude er af en dan word er een nieuwe ingeperst.dleidelmeijer schreef:Wat kan wel degelijk? Kroon krom of stuurbuis scheef in de kroon?Djamgils schreef:dat kan wel degelijk.dleidelmeijer schreef:Ik heb zo ff geen foto, maar we hebben de vork helemaal bekeken en er is opzich niks aan te zien. Het kan toch niet dat de kroon verbogen is of dat de stuurbuis scheef in de kroon zit?
Moet bij mij namelijk binnekort ook gebeuren. Marzocchi doet dat zelf of je lbs moet dat kunnen maar dat weet ik niet.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Oke, maar weet jij dan waar ik dit moet melden, want ik heb ook naar Marzocchi toe gemaild en krijg geen reactie.Stillridingbmx schreef:Ja, dan gaat de oude er af en dan word er een nieuwe ingeperst.dleidelmeijer schreef:Wat kan wel degelijk? Kroon krom of stuurbuis scheef in de kroon?Djamgils schreef: dat kan wel degelijk.
Moet bij mij namelijk binnekort ook gebeuren. Marzocchi doet dat zelf of je lbs moet dat kunnen maar dat weet ik niet.
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Ik begrijp natuurlijk wel dat crashen niet onder de garantie valt, maar wil hem graag gefixed hebben. Kan er wel mee fietsen en hij werkt verder goed, maar mentaal is het toch een rem.Djamgils schreef:crashen valt niet onder garantie.
en wat dacht je van langsgaan bij je fietsenmaker, of waar je hem gekocht hebt. Die kunnen het wel geregeld krijgen dat de vork naar cosmic sports wordt opgestuurd.
Langsgaan gata vrij lastig heb hem namelijk gekocht bij chainreaction. Maar CosmicSports repareert wel een niet van hunzelf afkomstig product? Of sturen zei hem weer door naar marzocchi?