Hei,
Iemand ervaring met het knutselen aan een '06 S-works epic brain met bainfade?
Ik heb het gevoel dat de brain blijft hangen. Mijn fiets wipt vrij veel vind ik, en nadat ik een andere epic met dezelfde demper heb geprobeerd, ben ik er zeker van dat er iets met de brain aan de hand is.
Zijn er mensen die dit bekend in de oren klinkt, en wat heb je er aan gedaan / laten doen?
Nu is het zowieso niet slecht om de demper te laten servicen, dus dat doe ik dan ook. Maar ik vraag me af of ze het hydraulische cirquit ook meenemen in een service.
Grtz, Theo
Is there a brain docter in the house?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Volgende week ben ik een paar dagen weg voor het werk. Dan moet mijn dempertje maar een paar dagen op bezoek bij de dokter. Kijken of hij daar beter van wordt.
Ik heb mijn fiets 2e hands in Nederland gekocht, dus verwacht niet al te veel van de noorse speci importeur. Hoe dan ook kan mijn demper wel een service gebruiken.
Ik laat weten hoe hij is na het doktersbezoek.
Ik heb mijn fiets 2e hands in Nederland gekocht, dus verwacht niet al te veel van de noorse speci importeur. Hoe dan ook kan mijn demper wel een service gebruiken.
Ik laat weten hoe hij is na het doktersbezoek.
Ik heb het ook vaker meegemaakt dat mn braindemper braindead was
ik rij een s-works enduro 04 en ben nu aan mn zevende demper toe
het is een keer voor gekomen dat de vervangen demper binnen een week stuk was .
tot aan een half jaar .en een keer meegemaakt dat een demper gemonteerd was die ook stuk was . Ik heb nu zon nieuwe specialized demper en sindsdien geen problemen meer .
Even afkloppen .....
ik rij een s-works enduro 04 en ben nu aan mn zevende demper toe
het is een keer voor gekomen dat de vervangen demper binnen een week stuk was .
tot aan een half jaar .en een keer meegemaakt dat een demper gemonteerd was die ook stuk was . Ik heb nu zon nieuwe specialized demper en sindsdien geen problemen meer .
Even afkloppen .....