scalpel carbon 2008 dicht zetten graag
Moderator:Beheerders
weet iemand of de problemen van cannondale scalpel al zijn opgelost? 

Laatst gewijzigd door scalpel 1 op wo feb 13, 2008 2:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: scalpel carbon 2008
Licht dit eens toe?scalpel 1 schreef:weet iemand of de problemen van cannondale scalpel al zijn opgelost?
Vrij korte vraag, vooral omdat er nog vrij weinig bekend over is, kunnen er meerdere mensen hier wat van opsteken.
Het lijkt me verstandig bovenstaande in acht te nemen en ook op te volgen, en contact te leggen met C'dale (evt. via de dealer waar je je euro's hebt uitgegeven.)if you wish to confirm whether your serial number is subject to recall, or have any questions, contact Cannondale Customer Service at 800.245.3872 between 9 a.m. and 5 p.m. ET Monday through Friday.
This recall is a result of discovering that the chainstays in these frames may be improperly bonded. There is a risk that the chainstays may separate from the rear dropouts, with risk of an accident or injury. Consumers should stop using the bicycle immediately and contact Cannondale or authorized dealer for a free replacement frame.
De problemen met de carbon Scalpels zijn opgelost. Alle frames/fietsen die nu worden uitgeleverd zijn dus goed!
Het is wel zo dat alle frames die in aanmerking kwamen voor de recall eerst aan de beurt waren (eerst reeds gekochte fietsen, daarna aanwezige fietsen bij dealers). Voor zover ik weet zou dat nu ongeveer rond moeten zijn, en worden er alweer nieuwe fietsen uitgeleverd.
Het is wel zo dat alle frames die in aanmerking kwamen voor de recall eerst aan de beurt waren (eerst reeds gekochte fietsen, daarna aanwezige fietsen bij dealers). Voor zover ik weet zou dat nu ongeveer rond moeten zijn, en worden er alweer nieuwe fietsen uitgeleverd.