Truvativ Husselfelt 2.2 rg + howitzer xr bb + boxguide xr 07

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dleidelmeijer
Contacteer:
Truvativ Husselfelt 2.2 rg + howitzer xr bb + boxguide xr 07

Bericht door dleidelmeijer » ma jan 14, 2008 4:21 pm

Ik wil op mijn umf hardy een boxguide hebben. Maar begin te twijfelen of dit wel past ivm met de nokjes op mijn cranks voor het kleine tandwiel. Deze heb ik er overigens niet opzitten.
Nu las ik al dat je die nokjes af moet slijpen in bepaalde gevallen. Maar heeft iemand ervaring met deze setup. Kon zo op het forum niemand vinden.

Djamgils
Contacteer:

Re: Truvativ Husselfelt 2.2 rg + howitzer xr bb + boxguide x

Bericht door Djamgils » ma jan 14, 2008 5:10 pm

dleidelmeijer schreef:Ik wil op mijn umf hardy een boxguide hebben. Maar begin te twijfelen of dit wel past ivm met de nokjes op mijn cranks voor het kleine tandwiel. Deze heb ik er overigens niet opzitten.
Nu las ik al dat je die nokjes af moet slijpen in bepaalde gevallen. Maar heeft iemand ervaring met deze setup. Kon zo op het forum niemand vinden.
Ik heb bij mijn xt crank en hone crank de nokjes afgeslepen anders pasten ze niet met de boxguide. Waarschijnlijk past het dus met een hussefelt ook niet.
maar zon probleem is dat afslijpen toch niet?

illuminatastigmata
Contacteer:

Re: Truvativ Husselfelt 2.2 rg + howitzer xr bb + boxguide x

Bericht door illuminatastigmata » ma jan 14, 2008 5:13 pm

dleidelmeijer schreef: ivm met de nokjes op mijn cranks voor het kleine tandwiel. Deze heb ik er overigens niet opzitten.
Nu las ik al dat je die nokjes af moet slijpen in bepaalde gevallen.
Heb je die NOKJES er niet opzitten of het kleine tandwiel niet gemonteerd en WEL de nokjes???
Als je die nokjes er dus WEL hebt opzitten dan moeten die er(in de meeste gevallen)
dus vanaf worden geslepen.Dat is dus een enkele reis''nooit meer granny''.
Verder werkt de set-up prima,had het ook op mijn vliegend circus en op de ASX.
Het is even een beetje spaceren hier en daar,maar als het eenmaal zit....perfect!
Als je je crancksetje niet wilt aanvallen met de slijptol zou ik voor de Shiftguide,ook van Truvativ,gaan.....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Plaats reactie