HS33: waar en hoe
Moderator:Beheerders
Hallo,
Just Checking... ik wil op m'n fiets Magura HS33's laten zetten. LBS rekent ongeveer 225 hiervoor.
Ik zie ze op Bike2Build voor 149 staan. Zijn dit redelijke prijzen, of waar kan ik dit op een redelijke manier goedkoper krijge?
Op m'n andere fiets (Santos SFS) heb ik al HS33 en heb het probleem dat ik m'n achterwiel met opgepompte achterband (Racing Ralph 2.25) er niet tussen krijg omdat er te weinig ruimte is tussen de achtervork en het remblokje. Kan dit kloppen?
Just Checking... ik wil op m'n fiets Magura HS33's laten zetten. LBS rekent ongeveer 225 hiervoor.
Ik zie ze op Bike2Build voor 149 staan. Zijn dit redelijke prijzen, of waar kan ik dit op een redelijke manier goedkoper krijge?
Op m'n andere fiets (Santos SFS) heb ik al HS33 en heb het probleem dat ik m'n achterwiel met opgepompte achterband (Racing Ralph 2.25) er niet tussen krijg omdat er te weinig ruimte is tussen de achtervork en het remblokje. Kan dit kloppen?
Heeft niets met de fiets te maken, de remmen staan op elke fiets hetzelfde.
Ik had het ook met mijn rocky element.
Als je de remmen zelf gaat monteren hou er dan wel rekening mee dat je de leidingen moet inkorten, daar heb je wat speciale tonnetjes/busjes voor nodig. Ook eigenlijk een speciaal leidingsnijblokje, maar dit lukt ook wel zonder zo'n blokje.
Afstellen is dankzij het Evo-2 systeem eem stuk eenvoudiger geworden.
succes
dussssssss©
Ik had het ook met mijn rocky element.
Als je de remmen zelf gaat monteren hou er dan wel rekening mee dat je de leidingen moet inkorten, daar heb je wat speciale tonnetjes/busjes voor nodig. Ook eigenlijk een speciaal leidingsnijblokje, maar dit lukt ook wel zonder zo'n blokje.
Afstellen is dankzij het Evo-2 systeem eem stuk eenvoudiger geworden.
succes
dussssssss©
Gezeur in de marge, maar het hangt van je velg af.BOSS schreef:Heeft niets met de fiets te maken, de remmen staan op elke fiets hetzelfde.
En banden zijn toch wel wat breeder geworden in de loop der jaren, iets van 2.0 lukt nog wel, maar 2.25 zit er meestal gewoon niet in, zeker als je met je blokken dicht op de velg rijd.
Simpel weg oppompen als je wiel weer terug in je fiets zit.