Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.
Moderator:Beheerders
-
DmrBiker - Berichten:486
SS Achternaaf!
Bericht
door DmrBiker » ma aug 27, 2007 10:21 pm
ik zoek een nieuwe achternaaf
enkele vereisten:
singlespeed!
mooi geluidje erbij
+-100 euro wil ik er aan geven ..
zelf heb ik al de Halo Dirtjump tegen gekomen, iemand nog andere gedachten?
-
xRemcox
Bericht
door xRemcox » di aug 28, 2007 11:04 am
Heb zelf ook een DMR revolver naaf met een ACS bmx freewheel. Zit een behoorlijk mooi geluidje in. Als is het natuurlijk geen Hope :P
Maar let wel op met wat voor rem klauw je monteerd en op wat voor frame, want soms wil het niet passen. Ik zelf rij momenteel met een 6ti achter en daar wil het NET! Het is echt millimeter werk.
-
didadunlop
Bericht
door didadunlop » di aug 28, 2007 2:05 pm
das ook de reden dat ik hem verkoop. 29ers hebben nog minder ruimte. En ik wou perse BB7 calipers gebruiken. deze hebben aan de binnenzijde een extra dikke stelknop. Dus bij mij paste de combi 29er met BB7 niet.
6TI is toch ook redelijk dik? Als je die even opmeet (totale dikte binnenzijde remklauw) dan weet de originele poster of zijnhaar remklauw meer dan wel minder speling heeft.
ACS is leuk. Maar White Industries freewheel zal een nog leuker geluidje geven...
Ik heb nu Hope achter en dat is echt een teringherrie...

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.