Mr Elsworth schreef:
Yeah, ok. Geen slimme vraag.
Maar is een Push versie nu zo veel beter dan een originele Fox shock of ben ik zo'n knurft dat ik daar overheen lees.
Eerst en vooral moeten we hierbij rekening houden dat ik een enorm poser ben die niet rijdt en dus ook geen enkele gefundeerde uitspraak kan doen over de rijeigenschappen... Ik heb ook nog niet met een 2008 high volume gewone rp23 gereden dus vergelijken kan niet...
Maar ik kan wel vertellen wat anderen zeggen!
Push heeft gewoon het fox binnenwerk vervangen door iets van hun zelf. Hierdoor gaat het meerendeel van de olie bij hun over en langs de shims in plaats van door de blowoff bij fox. Hierdoor kan push veel meer de eigenschappen van de demping beheersen en dus ook hun slag beter instellen. Kortom je krijgt een custom tuned shock op jou rijstijl en bike (als je kan uitleggen wat je juist wil natuurlijk, anders krijg je wat zij denken aan de hand van enkele vragen) Dat had plons ook gezegd en alles wat hij zegt is waar!
De eerste indruk na een stukje van de molse singletracks: hij kleeft beter aan de grond in ruwe secties en je hebt minder het gevoel dat hij onder je aan het werk is. Ik heb wel tijdens de rit de PPD een trap lager gezet en de druk iets laten zakken, maar eerste indrukken zijn zeer goed. Nu wachten hoe hij het doet op het dikkere, zwaardere werk!
Sir Gonz Lays schreef:
je hebt m daar op de foto wel mooi in bad liggen....?
is dat beter voor montage?
Ja, wist je dat niet? Altijd even voorshampoën voor de montage en insmeren met petrol hähn. Dan lijkt hij sneller op de foto's!
Nee, hij ligt daar gewoon op mijn bureau voor een witte muur. Ik ging lekker voor de web 2.0 shock look!
greetz
bettes
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!