Heey mensen,
Ik zit met een probleem, ik heb een trial fietsje van een vriend hier staan alleen het soort van freewiel op de crank slaat door.
Is deze gewoon versleten of wat is er aan de hand?
Wie o wie kan me helpen?? En wie heeft er eventueel wat liggen??
Grtz Geert
Trial fiets
Moderator:Beheerders
-
- didadunlop
gewoon keihard versleten waarschijnlijk.
Middels regulier freewheel tool verwijderen van de crank en een normaal freewheel erop schroeven. Freewheel is hetzelfde als een "singlespeed" freewheel. Dus die zijn redelijk goed verkrijgbaar.
Middels regulier freewheel tool verwijderen van de crank en een normaal freewheel erop schroeven. Freewheel is hetzelfde als een "singlespeed" freewheel. Dus die zijn redelijk goed verkrijgbaar.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
-
Laten we het op versleten houdendidadunlop schreef:gewoon keihard versleten waarschijnlijk.

Deze is gewoon te hale bij de locale bike shop..?
En in wat voor prijsklasse moet ik dan denken.
Grtz. Geert
je kan em eventueel opendoen ja om te zien wat er mis is, en anders vervangen.
Op www.trialmarkt.de zijn specifieke vrijwielen te koop
Ook op www.singlespeed.nl hebben ze vrijwielen die ook geschikt zijn voor trial.
Op www.trialmarkt.de zijn specifieke vrijwielen te koop
Ook op www.singlespeed.nl hebben ze vrijwielen die ook geschikt zijn voor trial.