Shimano Saint crank vraagje...

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gieleuh
Contacteer:
Shimano Saint crank vraagje...

Bericht door Gieleuh » zo mar 25, 2007 10:09 pm

Ik zit met een vraagje over een Saint crank;

De saint crank met 3 tandwielen, kan ik daar eentje van maken met 1 tandwiel (36/38T) en een Bashguard? Misschien is dat niet mogelijk omdat er een mss andere spider opzit ed?

Het is omdat ik goedkoop eentje met 3 rings kan kopen...

Afbeelding

Rabelista

Bericht door Rabelista » zo mar 25, 2007 10:30 pm

tuurlijk, ik neem aan van wel.
hij heeft toch gewoon crankarmen? gewoon goed tandblaadje uitkiezen met de goede maten en tanden

Steelhead Rider

Bericht door Steelhead Rider » ma mar 26, 2007 6:14 am

AzOnic schreef:hij heeft toch gewoon crankarmen?
Nee het is een andere soort crank zonder armen :?

Iig, als je gewoon alle tandwielen eraf haalt, en dan 1 36T 104x4 tandwiel koopt + een bashguard, dan past 't er gewoon op, met de bashguard zouden boutjes mee moeten komen die lang genoeg zijn om in 1x door de guard en het tandwiel heen te gaan. Dan is het dus gewoon een kwestie van vastschroeven.

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma mar 26, 2007 9:05 am

Steelhead Rider schreef:
AzOnic schreef:hij heeft toch gewoon crankarmen?
Nee het is een andere soort crank zonder armen :?

Iig, als je gewoon alle tandwielen eraf haalt, en dan 1 36T 104x4 tandwiel koopt + een bashguard, dan past 't er gewoon op, met de bashguard zouden boutjes mee moeten komen die lang genoeg zijn om in 1x door de guard en het tandwiel heen te gaan. Dan is het dus gewoon een kwestie van vastschroeven.
haha :D ik bedoelde het goed

Plaats reactie