Rockshox revelation 426
Moderator:Beheerders
Hallo
Ik ben op zoek naar een andere vork nu zie ik dat Rockshox de Revelation 426 heeft die instelbaar is van 100 t/m 130mm
Opzich lijkt me dat wel handig omdat ik ook af en toe richting Belgie en Frankrijk zit met mtb-en
(ik heb nog een 024u maar die veerweg is echt te kort)
Hier in NL heb je wel genoeg met 80 t/m 100mm
Heeft iemand ervaring met de Revelation 426(2007 model) ????
Ik zag hem bij S-tec voor 399 euro staan dat is wel een mooie prijs
mvgr
Ik ben op zoek naar een andere vork nu zie ik dat Rockshox de Revelation 426 heeft die instelbaar is van 100 t/m 130mm
Opzich lijkt me dat wel handig omdat ik ook af en toe richting Belgie en Frankrijk zit met mtb-en
(ik heb nog een 024u maar die veerweg is echt te kort)
Hier in NL heb je wel genoeg met 80 t/m 100mm
Heeft iemand ervaring met de Revelation 426(2007 model) ????
Ik zag hem bij S-tec voor 399 euro staan dat is wel een mooie prijs
mvgr
Ik rij met het 2006 model.
Perfecte vork. Stijf en licht.
Afstellen van de negatieve luchtkame ris wat lastig omdat die kamer heel klein is. Bij het los draaien van de pomp ben je al gauw een groot deel van de druk weer kwijt.
u-turn is oke, meer veerweg dan downhill, minder veerweg hard stoempen.
onderhoud is vrij simpel zelf te doen met de handleiding in de hand.
Perfecte vork. Stijf en licht.
Afstellen van de negatieve luchtkame ris wat lastig omdat die kamer heel klein is. Bij het los draaien van de pomp ben je al gauw een groot deel van de druk weer kwijt.
u-turn is oke, meer veerweg dan downhill, minder veerweg hard stoempen.
onderhoud is vrij simpel zelf te doen met de handleiding in de hand.
Denk dat het gewicht ook een rol speelt ik zelf weeg rond de 85kg.
Maar opbepaalde afdalingen is het lekkerder om meer veerweg te hebben dusss
Maar het meest zal de 100mm wel goed genoeg zijn maar bv in Frankrijk heb je echt wel meer nodig in bepaalde stukken naar beneden
Mijn o24u(80mm) is een jaar of 4 oud en heeft nog nooit een beurt gehad dus kan ik beter maar ook voor een nieuwere gaan met meer mogelijkheden?
Maar opbepaalde afdalingen is het lekkerder om meer veerweg te hebben dusss
Maar het meest zal de 100mm wel goed genoeg zijn maar bv in Frankrijk heb je echt wel meer nodig in bepaalde stukken naar beneden
Mijn o24u(80mm) is een jaar of 4 oud en heeft nog nooit een beurt gehad dus kan ik beter maar ook voor een nieuwere gaan met meer mogelijkheden?