Hoi,
Heeft er iemand ervaring met het vervangen van de achterdemper in een Giant NRS Composite?
Ik overweeg de standaard gemonteerde Giant NRS-demper te vervangen door een Fox RP23.
Rob
Vervanging achterdemper in een NRS
Moderator:Beheerders
- MasterDisaster
HebberigheidMasterDisaster schreef:Waarom wat is er mis met je stock demper?? iedereen inclusief ik is tevreden over de stock giant nrs demper.De oude Rock Shox dempers gingen nog welles lek

Er is inderdaad nix mis met de stock demper. Wel heeft de rp23 mooie stelmogelijkheden. Hij wordt in de Duitse Mountain Bike (september 2006) errug goed getest.
Rob
Laat maar mooi de standaard demper zitten. Achtertrein en demper zijn indertijd volledig voor elkaar ontworpen, met een andere demper zal je waarschijnlijk enkel heel de werking om zeep helpen, hoe goed die RP23 op zich ook is.
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
Daar gaat het wel op uitdraaien. Je bent niet de enige die zegt, lamaar zitten...Luc schreef:Laat maar mooi de standaard demper zitten. Achtertrein en demper zijn indertijd volledig voor elkaar ontworpen, met een andere demper zal je waarschijnlijk enkel heel de werking om zeep helpen, hoe goed die RP23 op zich ook is.
Weet iemand wat het gewicht is van de NRS demper?
Rob