Chris King balhoofd
Moderator:Beheerders
vanaf welk jaar staat er King op?
Bestond voor die tijd de kleur mango al?
Bestond voor die tijd de kleur mango al?
Re: Chris King balhoofd
Ik heb eens een King mango zonder logo's gezien, of dat een 'oude' King was weet ik niet, daar King (nadat ze begonnen waren logo's aan te brengen) de optie had om een balhoofd zónder logo's te laten maken.Jurriaan schreef: Bestond voor die tijd de kleur mango al?
Bij wijze van hoge uitzondering inderdaad jah. Tegenwoordig is het zo goed als onmogelijk. Heb 2,5 jaar terug nog 1 1" blank zónder logo van ze kunnen krijgen... had ik er toen maar meer gekocht.. nu lukt het niet meerHubert ! schreef:Ik heb eens een King mango zonder logo's gezien, of dat een 'oude' King was weet ik niet, daar King (nadat ze begonnen waren logo's aan te brengen) de optie had om een balhoofd zónder logo's te laten maken.Jurriaan schreef: Bestond voor die tijd de kleur mango al?

---www.cjmedia.nl---
Waarom zonder logo, je hoeft je niet te schamen dat je een King van circa € 150,- hebt tochDeKerf's schreef:Bij wijze van hoge uitzondering inderdaad jah. Tegenwoordig is het zo goed als onmogelijk. Heb 2,5 jaar terug nog 1 1" blank zónder logo van ze kunnen krijgen... had ik er toen maar meer gekocht.. nu lukt het niet meerHubert ! schreef:Ik heb eens een King mango zonder logo's gezien, of dat een 'oude' King was weet ik niet, daar King (nadat ze begonnen waren logo's aan te brengen) de optie had om een balhoofd zónder logo's te laten maken.Jurriaan schreef: Bestond voor die tijd de kleur mango al?

Moet je er trots op zijn?nwolsink schreef: Waarom zonder logo, je hoeft je niet te schamen dat je een King van circa € 150,- hebt toch

Dat heb ik niet gezegd, laten we zeggen dat een King gezien mag wordenHubert ! schreef:Moet je er trots op zijn?nwolsink schreef: Waarom zonder logo, je hoeft je niet te schamen dat je een King van circa € 150,- hebt toch
-