Fox vanilla stugger maken
Moderator:Beheerders
Gasten,
Ik wil mijn Fox vanilla 125 voorvork stugger maken. Er zitten al de zwaartse veren in ( Deze mogen alleen met 125 mm veerweg gebruikt worden).
Weet iemand of je het olie niveau mag verhogen om hem stuugger te maken naar het einde van de veerweg.
Kan er ook 20wt olie gebruikt worden ipv de standaard 7.5wt die fox er in doet.
Thankzzz
Ik wil mijn Fox vanilla 125 voorvork stugger maken. Er zitten al de zwaartse veren in ( Deze mogen alleen met 125 mm veerweg gebruikt worden).
Weet iemand of je het olie niveau mag verhogen om hem stuugger te maken naar het einde van de veerweg.
Kan er ook 20wt olie gebruikt worden ipv de standaard 7.5wt die fox er in doet.
Thankzzz
-
-
maar dan moet je het met veren doen, is ie dan nog te slap?
Wil je wel voorvering?
de dikkere olie zal er voor zorgen dat je vork langzamer word niet harder,
meer olie dan het toegestane zal vroeg of laat je keringen eruitpersen of een andere zwakke plek.
Je kan wel een minimale hoeveelheid extra erin doen maar dan bottumd ie gewoon niet omdat er geen ruimte meer voor is of je vork er fijner op wordt is de vraag.
Wil je wel voorvering?
Wil je wel voorvering?
de dikkere olie zal er voor zorgen dat je vork langzamer word niet harder,
meer olie dan het toegestane zal vroeg of laat je keringen eruitpersen of een andere zwakke plek.
Je kan wel een minimale hoeveelheid extra erin doen maar dan bottumd ie gewoon niet omdat er geen ruimte meer voor is of je vork er fijner op wordt is de vraag.
Wil je wel voorvering?
watwatwatwatwat
jochie..lees gewoon eerst wat hij te vertellen heeft, er staat gewoon duidelijk in: "Er zitten al de zwaartse veren in ( Deze mogen alleen met 125 mm veerweg gebruikt worden). "manmetfiets schreef:maar dan moet je het met veren doen, is ie dan nog te slap?
Wil je wel voorvering?
dus als je wat te zeggen hebt..doehet dan nuttig..
kooz
- cHoc
ik vind anders zijn reactie erg nuttig, ik zou ook wel eens willen weten wat er dan nog mis aan de vork is, als hij met de zwaarste veren nog niet zwaar genoeg is....kooz schreef:jochie..lees gewoon eerst wat hij te vertellen heeft, er staat gewoon duidelijk in: "Er zitten al de zwaartse veren in ( Deze mogen alleen met 125 mm veerweg gebruikt worden). "manmetfiets schreef:maar dan moet je het met veren doen, is ie dan nog te slap?
Wil je wel voorvering?
dus als je wat te zeggen hebt..doehet dan nuttig..
kooz
shoot me again, I ain't dead yet
-
Hey koos om iemand jochie te noemen moet je iemand al wel kennen, knul.
ik heb ook geen idee hoe je erbij komt om mij jochie te noemen maar vind het wel een beetje te kleinnerend
De vragen die ik hem stelde en beantwoorde waren gewoon normaal, dus verlang ik ook van jouw dat je je een beetje kunt gedragen ten opzichte van andere forum gebruikers...............dus
DOE NORMAAL
Hij die onschuldig is werpe de eerste steen
ik heb ook geen idee hoe je erbij komt om mij jochie te noemen maar vind het wel een beetje te kleinnerend
De vragen die ik hem stelde en beantwoorde waren gewoon normaal, dus verlang ik ook van jouw dat je je een beetje kunt gedragen ten opzichte van andere forum gebruikers...............dus
DOE NORMAAL
Hij die onschuldig is werpe de eerste steen
watwatwatwatwat
ik reageerde vooral op jouwn vraag: maar dan moet je het met veren doen..is ie dan nog te slap..derest vind ik ook zeer zeker wel nuttig..
maar dat stukje stond toch duidelijk aangegeven in zijn uitleg aan het begin..
vandaar mijn antwoord..en jochie is meer een standaard woordje..
niks persoonlijks tegen jou..
kooz
maar dat stukje stond toch duidelijk aangegeven in zijn uitleg aan het begin..
vandaar mijn antwoord..en jochie is meer een standaard woordje..
niks persoonlijks tegen jou..
kooz
nuttige vraag is het zeker, waarom moet ie nog stugger worden? Ik kan maar een ding bedenken en dat is dat je minder SAG wilt dan je nu hebt.
15 tot 30% SAG, naar gelang het gebruik van de vork, komt d evork qua werking echt ten goede.
met andere olie bereik je inderdaad niet dat de vork stugger wordt.
15 tot 30% SAG, naar gelang het gebruik van de vork, komt d evork qua werking echt ten goede.
met andere olie bereik je inderdaad niet dat de vork stugger wordt.