Hayes hfx 9 op marktplaats
Moderator:Beheerders
Iemand ervaring met de hayes setjes van € 149,- zoals 12gotrading ze aanbiedt op marktplaats?
Lijkt me niet duur. Wat zou een grotere schijf plus adapter voor voorwiel nog kosten ?
Lijkt me niet duur. Wat zou een grotere schijf plus adapter voor voorwiel nog kosten ?
-
- Contacteer:
Zoek eens op de duitse ebay naar de verkoper www-go1-fr.
Ik heb een nieuw setje Hayes HFX 9D, dus voor en achter, model 2006
met beide schijven 203mm groot, bij deze verkoper via direktkoop
gekocht voor 169 Euro. Hier komt dan wel nog 13 Euro verzendkosten bij.
De verkoper zit trouwens in Frankrijk.
Ik heb een nieuw setje Hayes HFX 9D, dus voor en achter, model 2006
met beide schijven 203mm groot, bij deze verkoper via direktkoop
gekocht voor 169 Euro. Hier komt dan wel nog 13 Euro verzendkosten bij.
De verkoper zit trouwens in Frankrijk.
-
-
- Contacteer:
Volgens mij is die 7" er ooit geweest om op Manitou pas te maken. Ik heb zo'n zelfde probleem ooit gehad met een XT voorrem. Speciale adapter erbij voor 170mm disc. Was een manitou Mars vork btw.Druuf schreef:Ben op de site van Hayes aan het snuffelen geweest en zou de standaard 6" schijf op mijn voorvoork graag groter willen. Nu heeft hayes 7" en 8" schijven. Ik wil graag een 7" schijf maar kan niet ontdekken welke adapter ik daar voor nodig heb (is2000) Iemand ervaring???
170 kan volgens mij ook als je de standaard achteradapter 160mm gebruikt; ik heb eens een set XT's gehad met 2 achterremklauwen waardoor ik achter de standaard 160 schijf had maar voor 170 zonder adapter ertussen. (De XT was toen nog IS en geen postmount zoals de Hayes wel is vandaar de nenodigde adapter).