nieuwe rem van hope

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Big T
nieuwe rem van hope

Bericht door Big T » ma mei 29, 2006 9:49 am

Check dit als je van lime-groen houdt!

http://www.singletrackworld.com/article ... a5eb166966

Het ziet er wel funky uit met die geventileerde schijven maar wat gebeurt er met modder?

Gène

Bericht door Gène » ma mei 29, 2006 9:58 am

Waar denk je nou weer aan?? Je doet toch aan mountainbiken?? Modder is uit den boze voor je moderne mtb, bij modder ga je op de racefiets trainen. :lol:

Ziet er wel gelikt uit met die geventileerde schijfies, is wel een prijzige set.

mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!

enpro
Contacteer:

Bericht door enpro » ma mei 29, 2006 11:33 am

die kleur ziet er niet uit maar de vormgeving damn wat vet met dat zuigerstangetje op die lever :angelnot:
Je hebt mensen en je hebt potloden........

TuneBrother

Bericht door TuneBrother » ma mei 29, 2006 6:02 pm

is dit nieuws? deze rem staat al vanaf 16-11-2005 op www.hopebenelux.com :oops:
hij laat zich volgens de website PROTO noemen, zou me niks verbazen als die naam nog veranderd. ;)
dit neemt trouwens niet weg dat dit er uit ziet als het zoveelste meesterwerk van hope! :D
Of-the-shelf is dialed for the masses, Principia tubing is dialed for performance!

downhillbiker

Bericht door downhillbiker » ma mei 29, 2006 6:46 pm

Ik vindt die nieuwe remschijf van Hope wel Nieuws inplaats van de Remklauw,Lekker geventileert,mooie combo met de mono 6ti remklauw.
dat het oud nieuws was dat wisten we allemaal wel.
dit neemt trouwens niet weg dat dit er uit ziet als het zoveelste meesterwerk van hope!
het grootste meesterwerk vindt ik nog steeds die Mono 6ti van hope en het was trouwens nog steeds de enigste 6 piston rem voor mountainbikes

BigHitRider

Bericht door BigHitRider » ma mei 29, 2006 7:28 pm

downhillbiker schreef: vindt ik nog steeds die Mono 6ti van hope en het was trouwens nog steeds de enigste 6 piston rem voor mountainbikes
Maakt grimeca die ook niet??

edit... Ja duzzz http://www.grimeca.it/eng/freni/idraulici_s_19.htm

Plaats reactie