Hope Mini levers en Sram Rocket shifters

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Redge
Contacteer:
Hope Mini levers en Sram Rocket shifters

Bericht door Redge » wo dec 07, 2005 9:09 pm

Ik heb twijfels of deze goed samen gaan aan het stuur, dat ze mekaar in de weg zitten. De Rocket shifters zien er vrij groot uit. Wie heeft hier ervaring mee of kent deze combi?

Xircuit
Contacteer:

Re: Hope Mini levers en Sram Rocket shifters

Bericht door Xircuit » do dec 08, 2005 1:56 pm

Ik heb de combinatie van Magura Louise en X.9 triggers (X9 triggers zijn qua buitenmaten het zelfde). Het is inderdaad passen en meten voor dat je het een beetje goed heb staan. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar het gaat al beter (ik heb ze pas 2 weken). Een combinatie met formula hendels waarmee ik een tijdje geleden mee heb gereden bracht dezelfde problemen, en aangezien Hope levers net als de formulas relatief compact zijn, dus ik denk dat het ook wel gaat lukken.

Ik ga er vanuit dat ik er met nog wat meer passen en meten er wel uit kom, maar het is proberen, verstellen, proberen en wennen. Voor de rest ben ik erg tevreden over de triggers.

ff 2 foto's erbij:

Afbeelding

Het is dus of de lever relatief ver omhoog, of zoals ik, de trigger ver naar je toe. Aangezien ik nog steeds goed kan schakelen is het allemaal geen probleem.

Afbeelding
Ich Heisse Super Fantastisch!

Caramba

Bericht door Caramba » do dec 08, 2005 3:12 pm

Ik heb hiervoor SRAM 9.0 twistshifters gehad met Hope Mini levers en dat ging prima, nu heb ik X7 triggers en de Hope Mini levers en ook dat is prima te doen. Heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee gehad.

Plaats reactie